RS2 Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 å kjøre bil nå med nye piggfrie vinter hjul. glatt som pokker å pipper med en gang. Var ute med en Focus nå rompa kommer i svingene å alt er bare bra. Fant ut at jeg måtte gi meg før det gikk galt :D :D :D :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Gleder meg til første snøen jeg:D :D :D :op. Skulle kansje hatt en billig lekebil bil først. Må se hva jeg finner. Har en rekord på handa for 500,-. Bensin lekasje og flate dekk. Er dette noe å ha til vintern. Er jo bakhjulstrekk. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Åge.. hubba-bubba på bensinlekasjen og dekkskum i dekkene, så har du super bil for 500kr ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 510,- du glemte hubba-bubba'n luft er jo gratis på Esso'n :D :D Åge det er jo ikke snø ennå så da blir det asfalt leking. Tarn for 501,- jeg viss ikke du skal ha den Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Originally posted by RS2 510,- du glemte hubba-bubba'n luft er jo gratis på Esso'n :D :D Åge det er jo ikke snø ennå så da blir det asfalt leking. Tarn for 501,- jeg viss ikke du skal ha den Problemet er vel at den sikkert står i sverige på svenske skilt... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg