resa47 Skrevet April 14, 2016 Rapporter Share Skrevet April 14, 2016 Jeg har de siste 10 dagene opplevd 2 ganger å få svart skjerm på Amundsen displayet når jeg starter bilen. Det er lyd i radioen, men skjermen er svart, helt til jeg slår av og på tenningen. Bilen er en Skoda Octavia november 2013 modell. Noen andre som har opplevd dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 14, 2016 Rapporter Share Skrevet April 14, 2016 Hjelper det å slå kun spilleren av og på? Skjer sikkert noe krøll ifm. start og for lav spenning for spilleren. Sjekk batteritilstand og evt. ta kontakt med forhandler. (For du har garanti enda?) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
resa47 Skrevet April 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2016 Jeg tror ikke dette har noe med batteriet å gjøre. Første gang det skjedde, var på vei hjem etter besøk hos bekjente og jeg hadde startet å kjøre. Andre gang er jeg mer usikker på, men jeg tror bilen var i gang den gangen også, når skjermen ble svart. Bilen starter dessuten på første slag, og jeg har ikke merket på andre ting, at batteriet skal være svakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 15, 2016 Rapporter Share Skrevet April 15, 2016 Du svarte ikke på mitt første spm. Nei, det er greit å tro, men du åpner et emne her fordi du vil få bukt med problemet, ikkesant? For all del, sier ikke at det er fasiten, men skal du feilsøke må du starte i en ende. Vil du ikke feilsøke så kan du sette bilen på verkstedet å enten få det på garanti eller betale 1100,- timen for at de skal feilsøke! Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
resa47 Skrevet April 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2016 Sorry, glemte det første spørsmålet, men de to gangene dette har skjedd, har jeg ikke tenkt på å bruke av/på-bryteren på spilleren. Men skjer det igjen, skal jeg prøve det, først. Takk for tilbakemeldingene, så langt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg