Gjest Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jepp. :P Grattis til alle som har fått lappen i denne tråden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Det gikk jææææævlig bra:D Heeelt perfekt, fikk ingen feil. Stod bare "veldig bra!" på lappen....:D Var hjemme etter oppkjøring ved 4 tida, nå har jeg kjørt omtrent 200km med min bil, pluss litt med bruttern sin...:D:D::D:D: helt syyyykt digg med lappen.... Var dritnervøs før oppkjøringa men med en gang jeg satt meg i bilen gikk det helt over.... grattis :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 gammel tråd. Men endelig er det snart min tur! 27.oktober er det oppkjøring, var heldig som fikk denne datoen, er egentlig fullbokket fram til 16-17.november! Men fikk tak i en avbestilling! Er litt små nærvøs allerede:spin Flere tips å komme med? enn de som allerede er i denne tården. Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Noen som har noen tips til TEORI prøva da? Skal ta den snart. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Gjelder vel å forberede seg bra, lese/bla igjennom boka en del ganger. og ta forskjellige tester på internett. Fikk 10 feil første gangen jeg prøvde, men da fikk jeg ikke øvd noe på internett. På fredag prøvde jeg igjen, og da ble det 3 feil, den gangen hadde jeg øvd meg på internett også:) ( http://www.teoriproven.no ) Ta deg god tid og les nøye igjennom spørsmålene, og spør deg selv hva oppgaven egentlig spørr etter. Å bruke hue er også en viktig faktor;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 ohh bursdag 20 jan.. gleder meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 fyller 22 okt. en søndag så håper på den 23ende. Angående teorien så synes jeg den var enkel,bestod med 4 av 7 feil. Tok ikke no teori kurs og lånte ei bok fra 1997 som jeg leste grundig 4 ganger. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Noen som har noen tips til TEORI prøva da? Skal ta den snart. kan kjøpe min vis du vil, har også teoriboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 ang det med teorien så tok jeg den 5 ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 fyller 22 okt. en søndag så håper på den 23ende. Angående teorien så synes jeg den var enkel,bestod med 4 av 7 feil. Tok ikke no teori kurs og lånte ei bok fra 1997 som jeg leste grundig 4 ganger. Bursdag på samme dagen som deg gitt, typisk at det er på en søndag da! Du burde sjappe deg å bestille oppkjøring.... Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Får jeg dra opp denne igjen da eller? Jeg bestod :D Fytte så letta jeg ble. Tok 5 sett med bilder på den bildemaskina fordi jeg ikke greide lavær å smile (Ikke lov å vise tenna på bildet). Tiden gikk fort da, og det var ganske enkelt synes jeg. Kom og satte meg i BMW'en, så sa hun jeg skulle bare følge etter hva hun sa, høyre venstre osv. Så ble det stille, så spurte jeg henne om jeg ikke skulle få tekniske spørsmål da. Så sa hun; "Joda, jeg pleier og vanligvis og droppe det, men siden du sier det så. Hvor lang vandrelengde skal du ha på bremsepedalen?" Jeg svarte jo bare 2/3, rai rai. "Ja, da kjører vi" Fortsatte hun da, allright. Greia fortsatte med og kjøre, jeg belaga meg på 60 minutter med kjøring da. Fulgte jo ei grei rute, først et felt med høyreregler, derretter i byen. Så fortsatte vi på landeveien og tilbake på biltilsynet. Kjøreturen tok den nette tid av 25 minutter. "Førerprøven er bestått", sa hun bare, nesten datamaskin hu dama der. Så nå erre ut på veien og kjøre forsvarlig. Holde på lappen lengst mulig :P Tips til dere som skal ta prøven er som sagt tidligere; Ta det med ro, ikke overse ting. Og ikke vær FOR passiv, flere har strøket på å ikke vise sensoren hva de kan i trafikken. Nervøsiteten går over straks man har satt seg i førerstolen, og kommer tilbake igjen når hun sier dere skal tilbake på Trafikkstasjonen :) Ha en NYDELIG dag folkens! Sveinung Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 2 dager til oppkjøring.... Begynner å bli litt nervøs ja. Har veeeldig lyst på lappen:D Får håpe det går greit!:titties: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lykke til! Har selv oppkjøring 3. november. var ganske heldig da jeg bestilte oppkjøringen idag men:P hehe. Er allerede nervøs:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lykke til ja:D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Bare man beholder roen og ikke stresser går alt på skinner :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg