wkz[L] Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 jaja må ta den jævla teorien og oppkjøringa på nytt jeg ettersom jeg greide og miste lappen under prøvetid.. anbefales ikke.. koster mye.. ser fremover til 3.januar 2007 da har jeg lov til og ta oppkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timlovin Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Besto teorin med 5 feil :D Første gang jeg prøvde og.. Leste boka 1 gang grundig og skumleste gjennom 1 gang. Oppkjøring har jeg 22 november :s Gruer meg litt ja.. :s Noen som har hatt oppkjøring i tønsberg? Skal prøve og få kjørt mye i tønsberg by før jeg har oppkjøring. Gratulerer til alle som har fått lappen :D Og lykke til til alle de som skal ha oppkjøring snart.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det er værre med oss som har bykjøring i Oslo :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det er værre med oss som har bykjøring i Oslo :( Kondolerer :P Selv bor jeg i en liten by, men alikavell synes jeg det er nok å følge med i traffikken :spider Har oppkjøring den 20 Nov, bursdag den 17 Nov.. skal bli spennende å se hvordan været blir og utfalle av oppkjøringen, håper på det beste :hello: Er det flere som skal kjøre opp i November her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg skal kjøre opp imorra:hello: Håper ikke jeg får byen:S Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Lykke til! Går helt sikkert glætt:thumb Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Lykke til ja! Må få høre hvordan det gikk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jess! Har fått lappen! utrolig digg å ta den første kjøreturen alene! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Grattis! Består ikke jeg på første forsøk vil den neste måneden bli uendelig lang. Men det er jo enda ti måneder igjen til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jess! Har fått lappen! utrolig digg å ta den første kjøreturen alene! Grattis! Første turen aleine er konge:D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Er det flere som skal kjøre opp i November her? Jeg har oppkjøring 17 November ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Jeg har oppkjøring 17 November ;) Får ha lykke til da! ;) Å grattulerer så mye MSpeed :D må være en uendelig digg følelse å kjøre alene ja.. Gleder meg til at jeg kan få æren av å kjøre alene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Grattis MSpeed, vet hvor digg det er hehe, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Det er digg ja:P Fikk jo selvfølgelig byen på oppkjøringen, og et sted hvor jeg aldri hadde vært før. Føltes egentlig som om jeg kjørte ulovlig på den første kjøreturen. hadde ikke helt forstått at jeg endelig hadde fått lappen:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timlovin Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Idag fikk jeg lappen gitt :D:D Besto, bare med noen små bagatellfeil så ble storfornøyd jeg :D Så da kjørte jeg like så godt 32 mil idag jeg ;p Fylte til sammen 220 kroner, så bruker ikke så mye bensin da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg