Joachim Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Fikk da lappen idag jeg og :) Feilfri prøve. Fikk bare ett tips angående motorvei. Var veldig prinsippfast på å ikke kjøre forbi på motorveien, så ble liggende i blindsonen på en varebil. Kjørt opp nesten en halv tank på en Volvo S60, og de bruker ikke akkuratt mye på mila. Har kjørt ett lite stykke ja! Fantastisk følelse :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Fikk da lappen idag jeg og :) Feilfri prøve. Fikk bare ett tips angående motorvei. Var veldig prinsippfast på å ikke kjøre forbi på motorveien, så ble liggende i blindsonen på en varebil. Kjørt opp nesten en halv tank på en Volvo S60, og de bruker ikke akkuratt mye på mila. Har kjørt ett lite stykke ja! Fantastisk følelse :D Gratulerer så masse! Har selv nå på mandag som kommer.. er en smule nervøs ja. Kjører opp på en S60 jeg.. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heismann Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Tror dere det er nok å ha lest igjennom "veien til førerkoertet" to ganger, tatt litt prøver på teoriproven.no, teoritentamen.no og ha valgfag bil og trafikk på skolen for å bestå teori prøven på biltilsynet? Noen tips å komme med? Hadde vært skikkeligg takknemlig!! :D skal ta den neste fredag for glemte å lever søknad om førerkort ;) Siter Bmw 1989 e30 316i Bmw 1999 e46 323ci Bmw 1998 e46 320i Bmw 1987 e30 320i - 325i prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Tror dere det er nok å ha lest igjennom "veien til førerkoertet" to ganger, tatt litt prøver på teoriproven.no, teoritentamen.no og ha valgfag bil og trafikk på skolen for å bestå teori prøven på biltilsynet? Noen tips å komme med? Hadde vært skikkeligg takknemlig!! :D skal ta den neste fredag for glemte å lever søknad om førerkort ;) Les gjennom boka en gang ordentlig, og få faren din til og stille deg noen spørsmål fra boka. Og noen prøver på teoritentamen.no så tror jeg du klarer deg. Noen har flaks og klarer uten og lese, kommer helt ann på spørsmålene. Mange av spørsmålene jeg fikk på teoritentamen.no får man på Prøven. Så, bedre og lese for mye enn for lite. Har slurvet 2 ganger nå, og stryki med 8 av 7 tilltate feil:shake Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg leste igjennom boka 1 gang. åsså tok jeg prøven på teoriproven.no mange ganger, å en gang like før jeg dro å tok prøven. Fikk noen av de samme spørsmålene. Klarte det akkurat på første forsøk. Så du får ha lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timlovin Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Tror dere det er nok å ha lest igjennom "veien til førerkoertet" to ganger, tatt litt prøver på teoriproven.no, teoritentamen.no og ha valgfag bil og trafikk på skolen for å bestå teori prøven på biltilsynet? Noen tips å komme med? Hadde vært skikkeligg takknemlig!! :D skal ta den neste fredag for glemte å lever søknad om førerkort ;) Alt dette gjorde jeg, utenom om bil og trafikk på skolen da. Jeg klarte prøva.. Men er jo selvsagt annerledes fra person til person. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Huff, i morgen er det den store dagen, gruer meg så inni pokker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Tror dere det er nok å ha lest igjennom "veien til førerkoertet" to ganger, tatt litt prøver på teoriproven.no, teoritentamen.no og ha valgfag bil og trafikk på skolen for å bestå teori prøven på biltilsynet? Noen tips å komme med? Hadde vært skikkeligg takknemlig!! :D skal ta den neste fredag for glemte å lever søknad om førerkort ;) Anbefaler teoritentamen.no! Veldig lik den virklige prøva. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jeg fikk lappen på fredag. :D Jeg har funnet ut at bilen er veldig glad i bensin, og den liker å logre med rumpa i rundkjøringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Gratulerer med lappen og fet bil :D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Tror dere faen ikke jeg å fikk lappen i dag! :D å fy så morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Tror dere faen ikke jeg å fikk lappen i dag! :D å fy så morro! Gratulerer! Gruer meg sykt selv ass, selvom jeg aldri har kjørt feil/brutt vikeplikt noen gang før så er jeg redd for og drite meg ut akkurat da.. Huff.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Da fikk endelig jeg også lappen, i dag:) Det var faktisk ikke skummelt i det hele tatt å sensor var kjempe hyggelig:) Så til dere som skal kjøre opp, det er ikke så skummelt som mange vil ha det til!:) Siter Peugot 205 XS - 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Er bare å bite tennene sammen, å si til deg selv "dette klarer du fint" så går det nok bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Jeg beit tennene sammen og sa til meg selv "Dette går til helvete". Jeg hadde en skikkelig dårlig dag. Kjørelæreren måtte bremse på kjøretimen før oppkjøring og greier. :S Derfor kom det som en overraskelse at jeg sto på oppkjøringen. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg