Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet

ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

Jeg klarte det også for snart 1.mnd siden!:)

Var ikke no stress i det hele tatt, fikk tilogmed "strykejernet" som de kaller hu. En gammel svensk bestemor som henger seg opp i "småfeil" men på lappen jeg fikk sto det bare "lykke til videre" Bestått:) Digg følelse ass!

Har vel kjørt 4000km tror jeg også, går fort km. Jeg kjører t/r jobb hver dag, 5mil da. Så går mye bort der.. Ellers syns jeg ikke at jeg har kjørt så sinnsykt mye som jeg trodde jeg skulle gjøre..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

300mil?

sykt. ikke gjort stort annet enn å kjøre du :P

har vel kjørt 5000 km siden jeg fikk lappen for ca 3 og en halv mnd. siden, og synes jeg kjører ganske mye. men blir mest småturer hit og dit. du må da bruke mye penger på bensin?

hmm, der fikk du meg til og tenke meg om, vet jeg har rundet trip-telleren 2 ganger fra null, dvs 100+100 mil, så rundet vel trip telleren ganske akkurat 30 mil før jeg nullet telleren før jeg kjørte tur retur arjeplog (sverige) fra bodø. det er 64 mil.(til og fra) så har jeg vel kjørt et par mil siden det...

=294 mil=2490km

har stort sett ikke gjort annet enn kjørt og vært på skola og sovet siden forrige tirsdag.

når det gjelder tanking så fikk jeg storlønning på 7800.- (med fratrekk for forskudd på 3000) og 36% skatt.

har ikke peiling på hvor mye jeg har brukt på bensin !!:)

men det er f**n så gøy og kjøre når sertifikatet er ferskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Off...ska ha oppkjøring halv 1 på torsdag :S både gruer og gleder meg...

har hatt alle kjøretimene i bergen , men ska kjøre opp på stord :) er og godt kjent på stord så ska gå bra :) har kjørt litt der og det har gått perfekt , men har ikkje kontroll over nervene mine :S

_knut_ , kjørte du opp på stord ?

x - Cagiva Mito 125cc

Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider