Burny Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg klarte det også for snart 1.mnd siden!:) Var ikke no stress i det hele tatt, fikk tilogmed "strykejernet" som de kaller hu. En gammel svensk bestemor som henger seg opp i "småfeil" men på lappen jeg fikk sto det bare "lykke til videre" Bestått:) Digg følelse ass! Har vel kjørt 4000km tror jeg også, går fort km. Jeg kjører t/r jobb hver dag, 5mil da. Så går mye bort der.. Ellers syns jeg ikke at jeg har kjørt så sinnsykt mye som jeg trodde jeg skulle gjøre.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 300mil?sykt. ikke gjort stort annet enn å kjøre du :P har vel kjørt 5000 km siden jeg fikk lappen for ca 3 og en halv mnd. siden, og synes jeg kjører ganske mye. men blir mest småturer hit og dit. du må da bruke mye penger på bensin? hmm, der fikk du meg til og tenke meg om, vet jeg har rundet trip-telleren 2 ganger fra null, dvs 100+100 mil, så rundet vel trip telleren ganske akkurat 30 mil før jeg nullet telleren før jeg kjørte tur retur arjeplog (sverige) fra bodø. det er 64 mil.(til og fra) så har jeg vel kjørt et par mil siden det... =294 mil=2490km har stort sett ikke gjort annet enn kjørt og vært på skola og sovet siden forrige tirsdag. når det gjelder tanking så fikk jeg storlønning på 7800.- (med fratrekk for forskudd på 3000) og 36% skatt. har ikke peiling på hvor mye jeg har brukt på bensin !!:) men det er f**n så gøy og kjøre når sertifikatet er ferskt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Trollet, må bare huske på å kjøre slik at du beholder den å ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 det klarte ikke jeg :) hadde det i nesten 2 år.. Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hehe:) jada...kjører ikke fort uten og ha kjørt en gang over strekninga først og sjekket om det er kontroll/farer der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 jeg kjørte på e6. ikke en bil å se foran. fint vær og varmt. ga på på en slette og så kom sivilen bak... Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 uffda....hva ble du tatt i da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hadde oppkjøring forrige fredag. Det gikk helt glatt :) Null feil. Supert med lappen! :) Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 bra det :) hadde som sagt heller ikke noen feil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 I morgen kl. 9.30 er det min tur;) begynner å kjenne det i magen allerede:P Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 I morgen kl. 9.30 er det min tur;) begynner å kjenne det i magen allerede:P Åssen gikk det? Håper ikke dette var deg, hehe http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180180 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Gjekk jævla bra;) hehe Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Sjefs, gratulera. Blir kjøring heila helgo då:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Takktakk;) ja e fare for de:D Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Off...ska ha oppkjøring halv 1 på torsdag :S både gruer og gleder meg... har hatt alle kjøretimene i bergen , men ska kjøre opp på stord :) er og godt kjent på stord så ska gå bra :) har kjørt litt der og det har gått perfekt , men har ikkje kontroll over nervene mine :S _knut_ , kjørte du opp på stord ? Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg