_Knut_ Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Det går nok bra;) Eg kjørte opp i Haugesund eg... Var lettare enn eg trudde med oppkjøring altså, Akkorat så ein vanlige kjøretime egentli... Lykke te! Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 off...timene fram til i morgen går alvorligt fort nå :O Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 lykke til TomKald:) selv har jeg oppkjøring på tirsdag:D gleder meg veldig. ble ferdig med siste kjøringa i dag:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 takk for det :) lykke til du og ;) satse på att me klare d begge :) Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja lykke til folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 tja, må vel nesten skrive noe her jeg også nå.. Hadde oppkjøring for en uke siden (20 mars) og det gikk egentlig veldig bra :D Beste tipset som jeg fikk herifra er og tenke på sensor som en vanlig kjørelærer og egentlig kjøre helt vanlig, da skal det gå riktig vei. Så er ganske fornøyd, og jeg kunne jo ikke stryki egentlig. siden alle (mamma, pappa, brorder`n og søsteren(!!) min greide både teori og oppkjøringa på første, og det greide jo heldigvis jeg og.. :) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hehe vi kjørte opp på samme dag:D sensoren min var ei dame, og hun var veldig hyggelig og fikk meg til å slappe av. så hele turen gikk knirkefritt og hun hadde ingenting negativt å si. gjorde en liten feil, og det var at jeg var litt sein med å senke farten når vi kom til ei 30 sone. men dette nevnte jeg selv på slutten. husk folkens, gjør du en feil så nevn det på slutten så er sensor klar over at du veit at du gjorde en feil. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Må si gratulerer med lappen allesammen.. Skal snart prøve meg på teoriprøven jeg da.. begynner snart på skole.. fikk ett tips av sjåførlærern jeg skal ha at det er ikke nødvenig at jeg bynner på kjøreskole før 3mnd før jeg fyller 18, så da bynner jeg etter påskeferien:) Satser på å få lappen på 18årsdagen min som resten, om alt går som smurt:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Jeg hadde en supergretten fyr. Alt gikk bra med kjøringa, men han mente at jeg var for treig. Kjørte FOR sakte forbi barn som gikk i veien, osv.! Han sa ikke noe positivt om meg i det hele tatt. Sto fordet da! For en tulling av en sensor.. På høøøøønefoss. Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hvor tregt kjørte du i hvilken sona da? blir for ille å kjøre 15 km/t forbi barn i en 60 sone... :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hvor tregt kjørte du i hvilken sona da? blir for ille å kjøre 15 km/t forbi barn i en 60 sone... :P 40 i 60. Dette var på en trang vei med møtende biler, to små barn (med ryggsekker) i bredden, og ikkenoe gangfelt. Var oppme småveiene rundt hønefoss/ de eplehagene rundt der. Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hehe vi kjørte opp på samme dag:D sensoren min var ei dame, og hun var veldig hyggelig og fikk meg til å slappe av. så hele turen gikk knirkefritt og hun hadde ingenting negativt å si. gjorde en liten feil, og det var at jeg var litt sein med å senke farten når vi kom til ei 30 sone. men dette nevnte jeg selv på slutten. husk folkens, gjør du en feil så nevn det på slutten så er sensor klar over at du veit at du gjorde en feil. ganske smart egentlig dette tengte ikke jeg på da sensoren spurte om jeg synes det gikk bra og om jeg viste om jeg gjore noe feil:) jeg bare smilte og sa "Neeeh, tror da ikke det!" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hehe, hadde ei dame eg og:) satt heilt i mine egne tanker når me stoppa bilen, for etter mi meining hadde eg ikkje gjort ein feil på turen. Så spurte ho meg då om koss eg syns de gjekk. Så svarte eg: Jo syns de gjekk enormt bra idag eg:D Heldigvis var hu enig:) Det eg rota litt på var det tekniske spørsmålet... Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 jepp, da var det min tur:S Skal ha oppkjøring i Førde av alle ting pga. liten ventetid der.. Har aldri kjørt der før så får bare håpe det går bra:D Noen som har noen tips til hva man bør passe ekstra på når man har oppkjøring i Førde? mye envieskjørte gater? osv.? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 hvor mye koster det å ta teorien nå? noen som vet? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg