Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet

ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

• Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

tja, må vel nesten skrive noe her jeg også nå..

Hadde oppkjøring for en uke siden (20 mars) og det gikk egentlig veldig bra :D

Beste tipset som jeg fikk herifra er og tenke på sensor som en vanlig kjørelærer og egentlig kjøre helt vanlig, da skal det gå riktig vei.

Så er ganske fornøyd, og jeg kunne jo ikke stryki egentlig. siden alle (mamma, pappa, brorder`n og søsteren(!!) min greide både teori og oppkjøringa på første, og det greide jo heldigvis jeg og.. :)

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vi kjørte opp på samme dag:D sensoren min var ei dame, og hun var veldig hyggelig og fikk meg til å slappe av. så hele turen gikk knirkefritt og hun hadde ingenting negativt å si. gjorde en liten feil, og det var at jeg var litt sein med å senke farten når vi kom til ei 30 sone. men dette nevnte jeg selv på slutten.

husk folkens, gjør du en feil så nevn det på slutten så er sensor klar over at du veit at du gjorde en feil.

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si gratulerer med lappen allesammen..

Skal snart prøve meg på teoriprøven jeg da.. begynner snart på skole.. fikk ett tips av sjåførlærern jeg skal ha at det er ikke nødvenig at jeg bynner på kjøreskole før 3mnd før jeg fyller 18, så da bynner jeg etter påskeferien:)

Satser på å få lappen på 18årsdagen min som resten, om alt går som smurt:)

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en supergretten fyr. Alt gikk bra med kjøringa, men han mente at jeg var for treig. Kjørte FOR sakte forbi barn som gikk i veien, osv.! Han sa ikke noe positivt om meg i det hele tatt. Sto fordet da! For en tulling av en sensor.. På høøøøønefoss.

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor tregt kjørte du i hvilken sona da?

blir for ille å kjøre 15 km/t forbi barn i en 60 sone... :P

40 i 60. Dette var på en trang vei med møtende biler, to små barn (med ryggsekker) i bredden, og ikkenoe gangfelt. Var oppme småveiene rundt hønefoss/ de eplehagene rundt der.

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vi kjørte opp på samme dag:D sensoren min var ei dame, og hun var veldig hyggelig og fikk meg til å slappe av. så hele turen gikk knirkefritt og hun hadde ingenting negativt å si. gjorde en liten feil, og det var at jeg var litt sein med å senke farten når vi kom til ei 30 sone. men dette nevnte jeg selv på slutten.

husk folkens, gjør du en feil så nevn det på slutten så er sensor klar over at du veit at du gjorde en feil.

ganske smart egentlig dette tengte ikke jeg på da sensoren spurte om jeg synes det gikk bra og om jeg viste om jeg gjore noe feil:) jeg bare smilte og sa "Neeeh, tror da ikke det!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde ei dame eg og:) satt heilt i mine egne tanker når me stoppa bilen, for etter mi meining hadde eg ikkje gjort ein feil på turen. Så spurte ho meg då om koss eg syns de gjekk.

Så svarte eg: Jo syns de gjekk enormt bra idag eg:D

Heldigvis var hu enig:) Det eg rota litt på var det tekniske spørsmålet...

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...