Raih<3 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Oppkjøring på mandag jeg.. Har hatt en kjøretime, så får se hvordan det går.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 fikk lappen får 2 uker siden. har blitt stoppa 4 ganger (av sivil) aldrig vært noe annet enn at jeg så ung ut. jo forresten fikk 2.900kr i bot og en prikk første kvelden... så mitt råd til ferske sjåfører er å se hvilken bil du har bak deg før du kjører så fort at bakhjulet letter i svingen, (Det var det jeg gjorde). se etter ford mondeo, volvo v50 og nissan x-trail. kan bli dyrt. får min del var jeg heldig som ikke mista lappen. var vel kanskje flink til å prate for meg?? Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Vurderer å bestille meg kjøretimer rett etter nyttår,da jeg blir 18 i midten av juli,greit å få alt klart til da. Finnes det andre muligheter enn å ta en og en kjøretime,vil helst blir ferdig med det meste så fort som mulig? Fikk høre at det var noe slags kurs som tok 2 uker,oppkjøring,teori,kjøretimer og alt,til en bestemt sum. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Stemmer! Kalles intensivkurs.. De har disse forskjellige steder i landet.. Bl.a. Drøbak. Vet ikke mer en dette, men søk på kjøreskoler i drøbak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 er vel ikke noen skole for intensivkurs i Drøbak etter det jeg vet... og jeg har bodd i Drøbak og tenkte på å ta lappen der Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funtaz Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Stod med glans! ;D "En sikker og behagelig kjøretur" Han hadde ikke notert seg noen feil :) Fikk spørsmål om å påvise at det ikke var for mye dødgang i forhold til styrehjula, eller noe sånt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Viss mann bommer på teknisk spm, styrker man da ? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Bommer du på et teknisk spørsmål vil du få én 2'er-feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 og det er stryk? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Har du vært rundt en bil mer enn en gang så klarer du det tekniske spmet. Det vanskeligste spmet jeg har hørt om er hvordan man skjekker om bilen bremser likt på begge sider. Og svaret var at man kjører og bremser, og ser om bilen trekker til en side. Ikke sikker på 2'er feil, men da jeg tok lappen for 3 år siden var vel det stryk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 jeg svarte feil på begge spørsmåla,men fikk lappen uten problem:) fikk spørsmål om hvis jeg hadde 5 folk i bilen,hvor mye kan da bagasjen jeg hadde med veie...andre spørsmålet var hvordan kan du vite at det er håndbrekk på en henger :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 okok. får er noen ekkle spm sjer jeg. Så viss mann ikke styrker om man svarer feil på det så.. litt greit å vit å Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raih<3 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Jeg bestod. Meget bra kjørt stod det på lappen.. Teknisk spørsmål jeg fikk var, sjekk vinduspussere og forklar hvordan man ser at de er dårlige. Ellers kjørte jeg opp på majorstua, frogner, sinsen, carlberner, bjerke, osv.. Fikk en vanskelig rute sa sensor.. Men gikk kjempe fint :) Bare ta det heelt med ro, husk blinklys, dødvinkel, og kjør rolig. Da går alt fint.. Viktig å huske på som jeg erfarte er å lese fotgjengere veldig, spesielt barn. Kjør forsiktig hvis du kjører forbi lastebiler/busser som står parkert på små veier, det kan komme folk ut osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Denne tråden var virkelig nyttig:spin For folk som nærmer seg lappen på b.l. bil.:thanks Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Jeg bestod. Meget bra kjørt stod det på lappen.. Teknisk spørsmål jeg fikk var' date=' sjekk vinduspussere og forklar hvordan man ser at de er dårlige. Ellers kjørte jeg opp på majorstua, frogner, sinsen, carlberner, bjerke, osv.. Fikk en vanskelig rute sa sensor.. Men gikk kjempe fint :)Bare ta det heelt med ro, husk blinklys, dødvinkel, og kjør rolig. Da går alt fint.. Viktig å huske på som jeg erfarte er å lese fotgjengere veldig, spesielt barn. Kjør forsiktig hvis du kjører forbi lastebiler/busser som står parkert på små veier, det kan komme folk ut osv..[/quote'] Kossen gikk det på det tekniske spm da? så viss mann bomme alvårlig på det så består man viss kjøringa e bra altså? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg