AndreasK Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Hei. Skal kjøre opp på onsdag klokka 08.10. Noen fra Trondheim som vet om noen steder/gater/kryss osv som jeg bør være ekstra obs på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Har vel oppkjøring snart æ også, i tromsø. Om en mnd kanskje, har glattkjøring i neste uke, glede mæ som bare det til det. Men grue mæ allerede til oppkjøring, har tendensa til type "kjærring" kjøring. Litt før feig i trafikken, men kanskje det e like grett på oppkjøringa:P Bli skoy med lappen da vaffal, da bli d vel banekjøring på acr til neste år:D Bra tråd forresten, mye bra tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Besto idag :D :D Det jeg gjorde feil var at jeg kjørte videre i et kryss da en bil kom fra høyre for meg. Hadde egentlig vikeplikt for han, men da han stoppet begynte jeg å tvile. Stoppet først selv for så å kjøre videre. Tror det er viktig at du egentlig bra stopper for biler til høyre når du er usikker.. Bare si til sensor at her er du usikker så her stopper du fordi du ikke vil ta noen sjangser. Ellers sa sensor at jeg burde bli flinkere til å ha mer avstand fra gjenstander eller biler som står i veien på kanten av veien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 grattis med lappen da! ikke tak etter 4 dager som jeg gjorde! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Nå har jeg lest igjennom alle 28 sidene her! *vondt i hode* Myye nyttige tips her ass :D Men er det noen her som har hatt oppkjøring i kongsvinger? Er det noe spess du på må passe på der? Jeg har Oppkjøring der 26 Oktober :D Bare 1 mnd igjen :P -Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 LYkke til! Prøver ikke skremme deg MEN oppkjøringen er ikke alltid å lett...jeg stresset litt...men klarte bestå på første Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Tusen takk! Bare å ta det helt med ro så, hvis man klarer :P Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 det er egentlig Unormalt hvis man ikke er nervør og litt stresset før! men kjøre sakte og forsiktig så går det nok ;) ikke spill helt , kjøre som en gammal kjærring såå må du nesten klare det ... varikke så lett for meg å kjøre så "sakte" når jeg kjørte golf GTI Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Du sier noe der.. Får bare kjøre helt pent og roilig! Hadde du oppkjøring i en GTI? Hahah, det er jo nice da :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hahahaha jeg var å "råna" i rømskog igår!! omg til bondeland :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hahahaha jeg var å "råna" i rømskog igår!! omg til bondeland :P HAHAHAH! Når var du her da? På kvelden? Men det rare er at det ikke er 1 bonde her nesten xD Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Ikke lenge igjenn nu... Oppkjøring 10 oktober:) bli spennanes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hehehe lykke tell.. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Lykke til =D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Lykke til =D når je såg person som sku gratuleras slenger je meg på... hehehehe:cab Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg