merce-123 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Noen som har noen tips til TEORI prøva da? Skal ta den snart. ikke gidd å kjøp boka... bare bruk teoriprøven flere ganger(brukte den 10 ganger, det var eneste jeg gjorde) jeg fikk 1 feil på teorin=) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 når je såg person som sku gratuleras slenger je meg på... hehehehe:cab Haha cute:P Men skal nok ikke gratuleres enda, men lykketil e jo hyggelig å høre:) Får vel se kor d går... Æ gir beskjed den 10.:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Kjedelig altså. Tok teorien idag, Så hadde jeg 8 feil. :( Også har jeg visst lest litt gammel bok. Så nestegang er det ingen nåde. Skal nok klare det da ja. Hvis ikke selger jeg bilen og kjøper meg en moped til. Blæ! Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angus_macgyver Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hva innebærer 1 2 og 3'er feil? er det forresten lurt å kjøre inn i gate som det er innkjøring forbudt? har gjort det noen ganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hva innebærer 1 2 og 3'er feil? er det forresten lurt å kjøre inn i gate som det er innkjøring forbudt? har gjort det noen ganger? Gradene 1, 2 og 3 sier noe om hvor alvorlig feilen er. Er ikke sikker på hvor mange feil du kan ha totalt, men du kan ha flere 1'ere enn 2'ere. Får du én 3'er, har du i utgangspunktet strøket, men det blir vel en helhetsvurdering fra sensoren. Nei, det er ikke lurt å kjøre inne i en gate hvor det er innkjøring forbudt. Seriøst spørsmål :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kjedelig altså. Tok teorien idag, Så hadde jeg 8 feil. :( Også har jeg visst lest litt gammel bok. Så nestegang er det ingen nåde. Skal nok klare det da ja. Hvis ikke selger jeg bilen og kjøper meg en moped til. Blæ! Kjipt, lykketil neste gang da:) Æ sto på første forsøk med 4 feil og uten å læse... :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hva innebærer 1 2 og 3'er feil? er det forresten lurt å kjøre inn i gate som det er innkjøring forbudt? har gjort det noen ganger? Å kjøre inn en gate med innkjøring forbudt skilt er vel ikke så lurt, i og med at skiltet sir det ikke er lov. Og 1 2 og 3èr feil e gradering av feilan du gjør. En 3 feil e f.eks å bryte vikeplikt, kjøre inn veier med innkjøring forbudt skilt, parkere på handicap parkering osv og da stryk du:O 1 feil e f.eks å glemme å bruke blinkelys i sving/rundkjøring osv 2 feil e f.eks feil plassering i felt osv Men 1 og 2 feila kan du ha flere av, men alt summeres opp til slutt med en helhetsvurdering da. Håpe det hjalp litt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Å kjøre inn en gate med innkjøring forbudt skilt er vel ikke så lurt, i og med at skiltet sir det ikke er lov. Og 1 2 og 3èr feil e gradering av feilan du gjør. En 3 feil e f.eks å bryte vikeplikt, kjøre inn veier med innkjøring forbudt skilt, parkere på handicap parkering osv og da stryk du:O 1 feil e f.eks å glemme å bruke blinkelys i sving/rundkjøring osv 2 feil e f.eks feil plassering i felt osv Men 1 og 2 feila kan du ha flere av, men alt summeres opp til slutt med en helhetsvurdering da. Håpe det hjalp litt:D Så kjekt at du skreiv akkurat det samme som meg da, frøken :D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Så kjekt at du skreiv akkurat det samme som meg da, frøken :D Så det ja:) Da har vi vel rett da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Haha cute:PMen skal nok ikke gratuleres enda, men lykketil e jo hyggelig å høre:) Får vel se kor d går... Æ gir beskjed den 10.:P sorry, sånn går det når en er mer opptatt av bildet enn det en skriver;):titties: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 sorry, sånn går det når en er mer opptatt av bildet enn det en skriver;):titties: :D snillt sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 :D snillt sagt alltid snill jeg:) men er jo bedre å væra ærlig enn å prate usant da;)hehe sier det je syns:titties: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jasså jasså biring, driver aktiv jakt til og med på internett :cheers: ! (litt internt ;) ) Har selv oppkjøring den 15.november....gleder meg som en unge!! Sett mange brae tips her, fint om folk kommer med fler ;) . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Æ besto i dag:) JADDA:D hehe Takk gud før det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Æ besto i dag:) JADDA:D hehe Takk gud før det. Graattis :) Jeg tenker å ta teorien i denne uken eller noe..om jeg tør da :P Har ikke så lyst å stryke om det skjer.. så er det bare å la kjørelæreren få gassen i bånn så jeg får glattkjøring, kartkjøring og landeveis fortere enn f.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg