Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet

ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til TEORI prøva da?

Skal ta den snart.

ikke gidd å kjøp boka... bare bruk teoriprøven flere ganger(brukte den 10 ganger, det var eneste jeg gjorde) jeg fikk 1 feil på teorin=)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva innebærer 1 2 og 3'er feil?

er det forresten lurt å kjøre inn i gate som det er innkjøring forbudt? har gjort det noen ganger?

Gradene 1, 2 og 3 sier noe om hvor alvorlig feilen er. Er ikke sikker på hvor mange feil du kan ha totalt, men du kan ha flere 1'ere enn 2'ere. Får du én 3'er, har du i utgangspunktet strøket, men det blir vel en helhetsvurdering fra sensoren.

Nei, det er ikke lurt å kjøre inne i en gate hvor det er innkjøring forbudt. Seriøst spørsmål :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig altså. Tok teorien idag, Så hadde jeg 8 feil.

:(

Også har jeg visst lest litt gammel bok. Så nestegang er det ingen nåde. Skal nok klare det da ja. Hvis ikke selger jeg bilen og kjøper meg en moped til. Blæ!

Kjipt, lykketil neste gang da:) Æ sto på første forsøk med 4 feil og uten å læse... :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva innebærer 1 2 og 3'er feil?

er det forresten lurt å kjøre inn i gate som det er innkjøring forbudt? har gjort det noen ganger?

Å kjøre inn en gate med innkjøring forbudt skilt er vel ikke så lurt, i og med at skiltet sir det ikke er lov.

Og 1 2 og 3èr feil e gradering av feilan du gjør.

En 3 feil e f.eks å bryte vikeplikt, kjøre inn veier med innkjøring forbudt skilt, parkere på handicap parkering osv og da stryk du:O

1 feil e f.eks å glemme å bruke blinkelys i sving/rundkjøring osv

2 feil e f.eks feil plassering i felt osv

Men 1 og 2 feila kan du ha flere av, men alt summeres opp til slutt med en helhetsvurdering da.

Håpe det hjalp litt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre inn en gate med innkjøring forbudt skilt er vel ikke så lurt, i og med at skiltet sir det ikke er lov.

Og 1 2 og 3èr feil e gradering av feilan du gjør.

En 3 feil e f.eks å bryte vikeplikt, kjøre inn veier med innkjøring forbudt skilt, parkere på handicap parkering osv og da stryk du:O

1 feil e f.eks å glemme å bruke blinkelys i sving/rundkjøring osv

2 feil e f.eks feil plassering i felt osv

Men 1 og 2 feila kan du ha flere av, men alt summeres opp til slutt med en helhetsvurdering da.

Håpe det hjalp litt:D

Så kjekt at du skreiv akkurat det samme som meg da, frøken :D

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha cute:P

Men skal nok ikke gratuleres enda, men lykketil e jo hyggelig å høre:)

Får vel se kor d går... Æ gir beskjed den 10.:P

sorry, sånn går det når en er mer opptatt av bildet enn det en skriver;):titties:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider