ThaBoZZ Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Slim! Den samme drømmen hadde jeg. Dagen før oppkjøringa så drømte jeg at det hadde kommet en meter snø og at det snødde TUNGT hele dagen. Pussig nok var det også mørkt HELE den dagen. Jeg husker ikke hvorfor jeg strøyk, men jeg gjorde nå det. Strøyk i drømmen og in real eller stryk i drømmen og bestått in real? :P Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Har ingen generelle tips men, du kan prate mye om bil til sensor.. Det gjorde jeg, prata oss helt bort + at sensor prøvde å slutte å røyke, så han satt helt krøka sammen og spiste kamferdrops.. så han fulgte ikke med så mye.. Fikk "Bra kjøring!!!" Nervøsitet ja.. hmm.. heh.. var jævli nervøs før oppkjøringa ja, men 2 min etter vi hadde satt oss inn i bilen så skjønte jeg at det gikk riktig vei.. Fikk akkurat samme tekniske oppgava som vi hadde øvd på i forveien! Så da ble jeg jævli letta Rally: Får håpe du får samme sensor som meg, jævli grei kar.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Har oppkjøring på fredag jeg... Håper jeg klarer det for nå har jeg stått i kø i 1mnd :( Takk for alle nyttige tips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Strøyk i drømmen og in real eller stryk i drømmen og bestått in real? :P Strøyk i drømmen og besto IRL :cool: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennern Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Skal kjøre opp 18. mai selv så denne tråden var veldig nyttig. Fortsett og pøs på med tips & tricks, og evt tekniske spørsmål! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Man må selfølgelig ikke bryte fartsgrensa men IKKE kjør alt for sakte og passivt heller. Sensoren min kommenterte at jeg ikke kjørte forbi en bil som lå i 65-70 i 80 sona på en ganske svingete vei. Og absolutt ikke bryt vikeplikten det er det værste du kan gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by GT-R Har oppkjøring på fredag jeg... Håper jeg klarer det for nå har jeg stått i kø i 1mnd :( Takk for alle nyttige tips ;) Du får holde oss oppdatert med hvordan det går :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 når jeg kjørte satt sensor å kjeda seg værre :P:P tok det som et godt tegn.. lekte med pennen klødde seg i øret fikla med nøkla... etc. (fikk null feil og hemningsløs skryt :D ) men bare laxxen helt.. vær bittelitt mer overdrivende i speilbruk og ekstra forsiktig med fotgjengerfelt barn, og tegngiving i rundkjøringa.. tata ;) btw ludd gøkk and sådd geed Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by AXi0N Hadde sensor "stryke-odd" :D Snill kar det hyggelig kar han! Strøyk ikke meg iaffal :). Gått i klassen med dattra hans i en del år + han bor rett oppi gata. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Mange gode tips her! Har selv oppkjøring 29. april... Er veldig spent, og bilen står på tomgang å venter!! :eek: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by duxx0 når jeg kjørte satt sensor å kjeda seg værre :P:P tok det som et godt tegn.. lekte med pennen klødde seg i øret fikla med nøkla... etc. (fikk null feil og hemningsløs skryt :D ) men bare laxxen helt.. vær bittelitt mer overdrivende i speilbruk og ekstra forsiktig med fotgjengerfelt barn, og tegngiving i rundkjøringa.. tata ;) btw ludd gøkk and sådd geed Det siste du sa er spesielt viktig. Mamma fikk kjeft for at hun ikke senka farten (fra 50 til ca 35) når hun kjørte forbi en bussholdeplass hvor det sto noen barn fordi de plutselig kan finne på å løpe ut i veien). Det var kanskje ikke bare derfor, men hun besto ikke den gangen. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Klarte oppkjøringa i dag! Jippii!! Fikk spørsmål om bremsekraftforsterkeren. Hvordan den funker og hva som skjer når den ikke virker. Fikk bestemme om vi skulle snakke eller være stille under kjøringa. Samme for meg sa jeg :) Vi snakka sammen nesten hele turen og det gjorde meg roligere. Hadde noen minuser, men dem snakka vi om da vi var ferdige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Gratulerer! :D :D :D Håper det går like bra med meg :) Lykke til med kjøringen framover, lappen er hellig ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Gratulerer! :D :D :D Håper det går like bra med meg :) Lykke til med kjøringen framover, lappen er hellig ;) Jo, takk for det. Bare å ta det med ro fremover nå. Flaut å miste lappen det første uka :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Grattis GT-R! Du sitter vel ikke her nå tenker jeg ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg