Torbo Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2016 Da var 3-D-effekten på plass! Ved fersk prøvekjøring på mørklagte veier fant jeg at lysene fungerte 100 - og etter forentningene. Høyere spenning ga høyere lyseffekt, ekstra fjernlys (før tåkelys) ga fylldigere lys med mer spredning, og vekk med nærlyset som ga egenblending. Pupillene i øynene åpnet seg derved til nesten full "blenderåpning", som man sier på fotospråket. Jeg så langt bedre langt fram, der jeg ville se. Og jeg kunne ha sett ville dyr kunne langt bedre om dem hadde kommet mot eller i veien. Så meg ikke i speilet, men jeg tenkte om politiet hadde stoppet meg, så ville de nok vært betenkt ved å se meg inn i øynene og trolig tatt blåsetest? Himmelvid forskjell i alle fall! Så skal jeg ta en finjustering med tid og stunder. Glemte å spørre på testestasjonen, da jeg hadde EU-kontroll. De ble jo godkjent, men om det er bra nok for mine krav er et annet spørsmål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Februar 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2018 På 26. april 2016 den 3:21 PM, Quattro73 skrev: Mangler et bilde? Bilde ja, så det nå da jeg gikk igjennom ting. Kan man si bedre sent enn aldri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg