Mats VT Skrevet April 26, 2016 Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 HeisannNoen som vet om det er mulig og omprogrammere coming/leaving home funksjonen til å kun være aktivert når jeg låser opp bilen, og ikke når de står på i 2min før de slukker seg når jeg låser den? En enkel og billig metode?er en VW Golf 2005 sport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 26, 2016 Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 Kan man ikke stille inn tiden på computeren? Lyset kommer vel på uansett da man låser opp bilen, men det at den står på etter at man har låst bilen tror jeg man kan stille enkelt på computeren. Kan iallefall det på min A4 (om jeg har skjønt systemet riktig) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 26, 2016 Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 Hvis du ikke har mulighet til å stille tider og om det skal være aktivert eller ikke via. bilens kjørekomputer el. så må du inn med VCDS og stille det der. TKarlsen, stemmer det. På A4 B8 (og mange andre med MMI, forutsatt at man har regn/rys sensor) kan man stille tider fra 10 til 60 sek. på både coming home og leaving home. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats VT Skrevet April 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 Hvis du ikke har mulighet til å stille tider og om det skal være aktivert eller ikke via. bilens kjørekomputer el. så må du inn med VCDS og stille det der. TKarlsen, stemmer det. På A4 B8 (og mange andre med MMI, forutsatt at man har regn/rys sensor) kan man stille tider fra 10 til 60 sek. på både coming home og leaving home. Jeg har liten kjørecomp på bilen så jeg får ikke stilt det selv, og den VCDS dingsen var jo dyyyyyyr :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 26, 2016 Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Se om det er noen i nærheten som kan hjelpe deg ;) Evt spør om noen har vagcom kabelen på en facebook gruppe som kan hjelpe deg :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 27, 2016 Rapporter Share Skrevet April 27, 2016 En workaround er vel å låse opp igjen bilen for så å låse den igjen. Da slukker de med en gang. Gjør i alle fall det på Octavia'n. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg