Gå til innhold

Mazda 323 GTR Stjålet natt til 19.04

Ranger emnet

KingCamel

Anbefalte innlegg

Lich her på forumet ble natt til mandag 19.04 frastjålet sin svarte Mazda 323 GTR. Bilen ble stjålet på Oppdal i Sør-Trøndelag.

Hvis noen ser noe, SI I FRA!

Reg nr JD 28430

Bilen er helt original og har hvite gitter i panseret.

Hvis du ser noe, ring: 90 16 19 41 og spør etter Jens.

32.jpg

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

stakkars jens som nettopp hadde fått kjerra også :(

vi sier det i kor; biltjuver skulle vært kastrert!

vil legge i at den ble lempet på en stjålet lastebil og frakta bort (om dette stemmer?)

så, se etter en lastebil med denne kjerra på! (kanskje enklere)

Lastebilen ble funnet igjen uten no GT-R om bord.

Forbanna møkk dette altså. Hadde akkurat fått skifta clutch`n på den å greier. Var noen timer som gikk til helvete der gitt. Men men. Er vel ikke å finne igjen i norge den bilen nå sikkert. Saken er i hvert fall anmeldt, men føler tyvene for å bare sette den fra seg igjen der de fant den, skal ikke jeg pese no mer om det :) Er bare glad hvis jeg får den igjen. Info mottas med takk!

Jens

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Splash

Bilen har gått i Narvik, den har ett "Import tuning" merke i front og ett på hver dør. Nytt momo Comando ratt, orginale enkei felger m hakkapelita figgfridekk, sølvgitter i panser, sort i front. Sinterclush

BT's gamle?

Kanskje likegreit den blei stjelt og man får penger tilbake på forsikringa da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et tyveri! Går det faenke ann og ha en fin bil i dette landet eller? SKulle vert slik at du kunne fint tatt livet av en biltyv uten at politiet løftet en finger.

:mad: :mad: dukenukem dukenukem dukenukem

(vet det virker makabert men tanken av en biltyv med motorsag i magen bringer frem smilet nå)

Svina hadde sikkert tenkt seg om 2 ganger før de bøffa en bil vist et par (hundre) biltyver ble partert!

blir så forbanna bare av og lese slik!

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lich

Er vel ikke å finne igjen i norge den bilen nå sikkert.

Jens

Kan vel hende den er i Norge fortsatt. Mange lett-omsettelige deler fra en slik bil da mange trenger deler og mange vil bygge om.

Jeg tror vel at de aller fleste GTR'eiere i Norge føler seg som en liten familie, så om det er noen som "hører" noe, så får vi håpe at noen sier fra om det de hører.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

BT's gamle?

Kanskje likegreit den blei stjelt og man får penger tilbake på forsikringa da?

Nå husker jeg ikke navnet hans i farten, men faren heter Terje. Har han hatt, eller har, hund, så kan det vel stemme siden det var 23958234 hår i taket bak :D

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Kan vel hende den er i Norge fortsatt. Mange lett-omsettelige deler fra en slik bil da mange trenger deler og mange vil bygge om.

Jeg tror vel at de aller fleste GTR'eiere i Norge føler seg som en liten familie, så om det er noen som "hører" noe, så får vi håpe at noen sier fra om det de hører.

Vi får håpe det:)

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble funnet igjen i dag på Ler. I følge politiet var det visst bort "noe til turboen". Han jeg snakka med visste ikke hva det var, og siden jeg ikke har fått sett på bilen enda vet jeg ikke hva det er snakk om. Var en del andre ting som var stjålet også, men vi får se hva forsikringsselskapet sier.

Bilen var faktisk så og si strøken inni. Lå noe aske på gulvet, men ikke brent hull noen steder. Var noen småproblemer, blant annet clutchen, drivknute, simringer her og der, men det er fiksa nå. Får bare håpe at tyven/e har vært snill med den når de kjørte den:)

Er glad de fant den jeg så! :dude:

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lich

Bilen ble funnet igjen i dag på Ler. I følge politiet var det visst bort "noe til turboen". Han jeg snakka med visste ikke hva det var, og siden jeg ikke har fått sett på bilen enda vet jeg ikke hva det er snakk om. Var en del andre ting som var stjålet også, men vi får se hva forsikringsselskapet sier.

Bilen var faktisk så og si strøken inni. Lå noe aske på gulvet, men ikke brent hull noen steder. Var noen småproblemer, blant annet clutchen, drivknute, simringer her og der, men det er fiksa nå. Får bare håpe at tyven/e har vært snill med den når de kjørte den:)

Er glad de fant den jeg så! :dude:

Nice at du fikk at bilen din :) Så må vi få til litt flere road trips (ACR 4-6 juni ?? :D) i sommer.. (å da er det kansje på tide å få på sommer dekk, sånn at du kan holde følge :p hehe..) ;)

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider