Gå til innhold

Mazda 323 GTR Stjålet natt til 19.04

Ranger emnet

KingCamel

Anbefalte innlegg

Fint å høre at bilen kom til rette igjen. Hater biltyver ass. :mad:

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Nice at du fikk at bilen din :) Så må vi få til litt flere road trips (ACR 4-6 juni ?? :D) i sommer.. (å da er det kansje på tide å få på sommer dekk, sånn at du kan holde følge :p hehe..) ;)

hæhæ! Flotters at bilen er kommet til rette Jens. Nå er det på tide med sommersko til GTR'n tror jeg....Momo GTR kanskje? høhø

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lich

Bilen ble funnet igjen i dag på Ler. I følge politiet var det visst bort "noe til turboen". Han jeg snakka med visste ikke hva det var, og siden jeg ikke har fått sett på bilen enda vet jeg ikke hva det er snakk om. Var en del andre ting som var stjålet også, men vi får se hva forsikringsselskapet sier.

Bilen var faktisk så og si strøken inni. Lå noe aske på gulvet, men ikke brent hull noen steder. Var noen småproblemer, blant annet clutchen, drivknute, simringer her og der, men det er fiksa nå. Får bare håpe at tyven/e har vært snill med den når de kjørte den:)

Er glad de fant den jeg så! :dude:

Hvis du fortsatt skal ha forsikrings selskapet til å fikse opp igjen eventuelle skader, så kan det jo hende du får motoren til å gå bra over 4500rpm å da Jens ;) (for den gjorde jo det dagen før den ble stjålet?? :D)

Gratulerer med å ha funnet den igjen iallefall! Får virkelig håpe den ikke har vært skamkjørt i filler..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle kommentarer folkens! Var innover til Trondheim i går å så på den. De hadde tatt med seg dumpventil, luftfilter og en hel haug med slanger og ledninger. Rattet, turbotrykksmåleren og noen høytalere, pluss den styggeste girkulen i manns minne! Så lenge bilen nå ikke er rammeskjeiv, er jeg glad. De hadde nok kjørt ut i en litt større fart en "normalt". Bakhjulet pekte ganske mye innover. Får håpe rammen er like hel. Ellers var det bare noen småbulker og mindre skader som selvsagt vil ble reparert igjen! :D

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lich

Takk for alle kommentarer folkens! Var innover til Trondheim i går å så på den. De hadde tatt med seg dumpventil, luftfilter og en hel haug med slanger og ledninger. Rattet, turbotrykksmåleren og noen høytalere, pluss den styggeste girkulen i manns minne! Så lenge bilen nå ikke er rammeskjeiv, er jeg glad. De hadde nok kjørt ut i en litt større fart en "normalt". Bakhjulet pekte ganske mye innover. Får håpe rammen er like hel. Ellers var det bare noen småbulker og mindre skader som selvsagt vil ble reparert igjen! :D

Også det nye rattet ditt da... uff! :o

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Også det nye rattet ditt da... uff! :o

Ja det var som faen! :D Tyvene hadde heldigvis lagt igjen kvitteringen på rattet da så. Det skal jeg klare å få igjen!

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider