Gå til innhold

Batteri til bilstereo

Ranger emnet

Andreasengan

Anbefalte innlegg

Syntes denne kommentaren var veldig unødvendig pg støtende i mitt syn. Du skal ikke komme her og si jeg ikke har noe forståelse innen for elektro, greit nok at jeg ikke vet mye om lavspenning, men det er jo akkurat derfor jeg legger inn dette inlegget her for å få litt mer forståelse om ting og spesielt innenfor bilstereo som jeg er blitt mer interresert i over tid.

Uansett hvor mye forståelse du kanskje har innen dette, så betyr det ikke at andre som ikke er like smarte som deg, ikke kan noen ting om dette. Syntes da at din kommentar er helt upassende til dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne kommentaren var veldig unødvendig pg støtende i mitt syn. Du skal ikke komme her og si jeg ikke har noe forståelse innen for elektro, greit nok at jeg ikke vet mye om lavspenning, men det er jo akkurat derfor jeg legger inn dette inlegget her for å få litt mer forståelse om ting og spesielt innenfor bilstereo som jeg er blitt mer interresert i over tid.

Uansett hvor mye forståelse du kanskje har innen dette, så betyr det ikke at andre som ikke er like smarte som deg, ikke kan noen ting om dette. Syntes da at din kommentar er helt upassende til dette

Nå tror jeg du misforstår noe skrekkelig :) Min kommentar var utelukkende til artikkelen som fortalte hvor liten effekt en kondensator har, ikke til noe du har skrevet ;)

Så om du tolket mitt svar som en kommentar til deg, så beklager, men det var ikke ment til deg :)

I linken under er det min kommentar var ment til, alt som står i den bloggen er tull, skrevet av en uvitende, noe han bekrefter med sine begrunnelser. Mine utregninger bygger på faktiske formler og fakta, for å bevise at bloggeren har misforstått kondensatorens hensikt og virkemåte.

http://bilstereo.blogg.no/1268675360_hvorfor_du_ikke_treng.html

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider