Gå til innhold

Hvordan går 2.3 10V motoren?5 syl

Ranger emnet

KTM-Racing

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg har 2litersmotor, og tør påstå at ingen av dere sugemotor gutta klare å dra fra meg. har dragga både med 2.3 10v, 2.3 20v, 2.6 v6, og 2.8 v6. av de så er det 2.6 som skuffer mest, den går direkte dålig. 2.3 20v går heller ikke som 170hk burde gjort.... Og å chippe en sugmotor er like mye vits somå chippe en gressklipper. skal man ha effekr av en sugmotor, må man ha:

Nye kammer Viktigst....

Portet/planet topp.

større ventiler mere bensin ++++

da går det an å ta alle disse motorene til drøye 200hk.....

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by one

133 + 17 = 150 HK altså? Du får kappkjøre med en V6 2.6 liter på 150 HK og se hvordan dere ligger an :D

SKN leverer chip til 2.3E motoren (som for meg heter AAR). Den er oppgitt til 150hk. Satt og lurte litt på å kjøpe chippen i Tyskland og gjøre alt selv, ikke noe stress....

En V6 2.6 har jo fler sylindre å dra igang, og vektforskjellen på en 2.3 og en 2.6 er jo også litt...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ble det litt prat om dette!

Prat i vei!

2.3 10v skal trimmes=)

Men hvordan

Herregud..vi stakkarene som har 2.3 10v har vel et lite håp..

Men tjener man ikke bra med hk hvis man fjerner katalysatoren?

og har 2.5" effektanlegg?

Audi 90 2.0E 88

KTM EXC 250 2002

www.bikepics.com/members/ktmexc250/ <---Mine cross sykler

Lenke til kommentar
Del på andre sider