Gå til innhold

hvilken bil er det produsert mest av?

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

boble trur eg og. var det ikkje i fjor den siste boblen blei laga? og det var boble nr. 4.million? meiner at det var det. er ikkje heilt sikker.

viss det er 4.millioner så er det nesten 1 bil per norsk innbygger. tenk det. alle i noreg med bobler.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

boble trur eg og. var det ikkje i fjor den siste boblen blei laga? og det var boble nr. 4.million? meiner at det var det. er ikkje heilt sikker.

viss det er 4.millioner så er det nesten 1 bil per norsk innbygger. tenk det. alle i noreg med bobler.

Jeg tror det ble laget i overkant av 21 millioner bobler...

T-Ford ble det også laget ufattelig mange av (15 mill +?), men jeg tror bobla slo den. Dessuten er jeg ganske sikker på at det ikke er laget like mange Golfer som bobler.

Både Ford F-150 og Corolla er det laget veldig mange av (og navnet er brukt på ganske mange forskjellige versjoner). Jeg er ganske sikker på at det er en av disse som er verdens mest solgte bil nå. Husk på at Golf så å si bare selger i Europa, mens Corolla er utrolig populær over hele verden.

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1955 rundet volkswagen boble 1 million... i 1972 passerte de T-ford (15mill) og når de sluttet nå i vinter var det 21 millioner....

Etter dette skal corolla navnet ha gått forbi, Jeg sier navnet pga. at corolla er IKKE èn bil slik bobla var... det finnes ikke likhetstrekk engang.... mellom første og siste. Mens bobler har vært "like" fra 1938 til 2003...

Lenke til kommentar
Del på andre sider