VolvoMan Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Er det ikke en ganske stor kondensator på andre siden av kort...:rolleyes: Er ikke den som har tatt kveld.. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by VolvoMan Er det ikke en ganske stor kondensator på andre siden av kort...:rolleyes: Er ikke den som har tatt kveld.. kan se sånn ut og ja. ta bedre bilde av den senere i dag. nå er det jobb. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 damn, tok ut kortet fra forsterkern i dag og så litt nærmere på det. begynte å studere alle ic'ene som sitter på det. LITT svidd legg spesiellt merke til den helt til høyre. gått så langt som at det har blitt hull i den. Noen som vet om jeg får kjøpt hele dette kortet her løst ? hvis jeg feks drar til en lokal stereo reperatør ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 hvor gamel er denne forsterkeren din.. og hvor dyr var den.. Dette begynner å hele mot et lite lønnsomt prosjekt. kanskje du skal vurdere nytt... Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 2 år og 3 måneder :/ kosta meg 3500,- men det var på tilbud. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Har en kamerat som fikser forsterkere og all mulig elektronikk på fritiden. Sender alltid ting til han hvis det går i stykker, så slipper jeg å betale, som du sier, 600,- for at de skal ta av dekselet på forsterkeren. Han holder til i Oslo. Rimeligste og beste elektronikk-karen jeg vet om. Hans tlf.nr: 93635716 Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Øyvind.H Har en kamerat som fikser forsterkere og all mulig elektronikk på fritiden. Sender alltid ting til han hvis det går i stykker, så slipper jeg å betale, som du sier, 600,- for at de skal ta av dekselet på forsterkeren. Han holder til i Oslo. Rimeligste og beste elektronikk-karen jeg vet om. Hans tlf.nr: 93635716 Tar han noe for å se på det ? og skaffer han alt av deler? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Han skaffer alt av deler gjennom bekjente han har i bransjen. Byttet akkurat mosfet delen i min pioneer bilspiller. Butikken sa jeg bare kunne kaste stereo`en da det sikkert kosta 1500,- ++ å fikse den. Men han fiksa den for 700,- med deler osv. Han tar ikke noe for å kikke på forsterkeren, men da må den leveres til han. Så feilsøker han og sier hva som er ødelagt. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 PS: Om du ringer han, hils han fra Øyvind. Evt. kan du ta det gjennom meg. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Alt du trenger er nummeret på ic'en. så sjekker du på f.eks. http://www.elfa.se Kan jo hende du har flaks og kan greie å skifte den ut :) Hvis du mener det er en av ic'ene seff. hvis ikke skaffer du deg et koblingskjema over forsterkeren og går gradvis gjennom i signalretningen med et multimeter. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by benredik Alt du trenger er nummeret på ic'en. så sjekker du på f.eks. http://www.elfa.se Kan jo hende du har flaks og kan greie å skifte den ut :) Hvis du mener det er en av ic'ene seff. hvis ikke skaffer du deg et koblingskjema over forsterkeren og går gradvis gjennom i signalretningen med et multimeter. Det er nok alle ic'ene på den delen. står små røyk streker ut fra hver enkelt. se bildet :( Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by remster Det er nok alle ic'ene på den delen. står små røyk streker ut fra hver enkelt. se bildet :( oida. håper du er glad i lodding :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 jeg klarer fint å lodde det. bare kjipt hvis jeg kjøper 123124 ic'er og lodder de. og så er det fortsatt noe galt :/ så tror jeg sender den bort uansett. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Tror jeg ville gitt blanke i å fikse den. Å bestille ICer fra ELFA blir dyrt! Kretsene er nok ganske dyre (på ELFA), frakten er dyr, og prisene er uten mva.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg