Gå til innhold

Rabbit

Ranger emnet

OlleellO

Anbefalte innlegg

Originally posted by VWLOVAH

Den er vel i utganspunktet en kjipere utgave, men som han sa mulig de slengte masse stæsh på noen rabbiter og men generelt sett er det flest rabbiter som er kjipere. Takluke synes jeg ikke du skal ta med i vurderingen, jeg har en 1983 mod GTI og den er ingen rabbit utgave og har alt utenom takluke. Takluke er ikke så vanlig på gti i det hele tatt faktisk!

Har hatt minst 6 golf 1 GTI`er og på de 4 som var vanlige var det takluke på alle....

Golf 1 heter rabbit i usa....og de har ikke noe mer enn 112 ville sjiraffer der borte heller :(

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by OlleellO

Hmmm årsmodell kan være det samme. Men fikk du rabbit med noe annet enn gti motor? er en i nærheten av meg som har en einser rabbit som han skulle kvitte seg med. Hvis jeg kan være sikker på at dette er gti så tenkte jeg at jeg skulle slenge inn et bud...

Kan seff bare spørre han men hakke sett han på en stund og dette er vel noe som folk på forumet burde vite....

er vel egentlig bare til å ta en kikk i motor rommet, er det ikke?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
Jeg mener å ha lest i bladet the golf at mk1 som kom ut i usa kom ut under navnet rabbit.. correct me if I am wrong....

Stemmer nok det.. det som jeg har hørt er at i USA så har Golf sporten ene retten på navnet golf..så de måtte bruke et annet navn for å selge Golf biler i USA og da ble det Rabbit.. vet ikk om d stemmer..men er det jeg har hørt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg har ein Rabbit GTI i gården min.

D e ein Utgave fra Usa men e byggd i Argentina.

D sies at Rabbit utgaven e litt kjipere men d e kje mye. Ja min kom uten kjørekomputer mne d e laget sånn at du fint kan hive inn en.

Eg har originale GTI seter i min og takluke. Ellers e motor og drivverk helt likt den tyske GTI'en... D e iallefall d eg vett.. hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider