KaiSol Skrevet Mai 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2016 Hei! Kjøpte en Audi A4 2007 2,0 diesel Quattro i september ifjor. Før bruktbilgarantien gikk ut, tok jeg den med på en NAF stasjon for test. Akkurat denne dagen var det minus 18-30 grader, så bilen ble ikke levert nyvasket. Men den var langt fra skitten. Ihvertfall, når jeg skal legge om til sommerdekk, så ser jeg selv om bilen på det tidspunktet er gørr skitten at det er sinkslipp på innsiden av hjulbuene. Noe jeg mener NAF burde snappet opp under en NAF test. Men de fraskriver seg alt ansvar da de mener bilen ble levert skitten til test og dermed er ikke lakken vurdert. Når man har bilen på bukk og sjekker bremseskiver, dempere osv så ser jeg ikke hvorfor de kan bare overse noe så alvorlig som sinkslipp i hjulbuene. Er det jeg som forventer for mye av en NAF test eller er det noen som ser mitt synspunkt? Jeg leverte den inne til NAF for at jeg skulle slippe sånne ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mai 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2016 Helt enig med deg! Kontakt forbrukerrådet og se hva de har å si. Innsiden av hjulbuene ville jo fortsatt være skitne selv om du hadde normal vasket bilen på "utsiden" = normalt. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Leverte en bil på NAF test en gang. Bilen stod å gynga når en dyttet på hjørnene. Jeg var fullt ut klar over at jeg måtte bytte støtdempere, de var ferdige. Det klunka noe voldsomt i forstillingen også. Ville prøve en NAF test da jeg ikke hadde tilgang på verksted. NAF ga tummelen opp på alle punkter. Da jeg spurte om demperne fikk jeg til svar at dem var helt fine. Første og siste gang jeg henvender meg til NAF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg