Hauge10 Skrevet Mai 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2016 Heisann! Jeg skal bytte foringer, indre stabilisatorstag på en 95 mod. V40 og lurer på om det er noen tips og triks her før jeg setter i gang. Så det var vanskelig og konme til og det virket som om brakettene var festet med en skrue under. Har litt under gjennomsnittet erfaring med bilskruing, men trur det skal gå fint. Mvh Hauge10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2016 Indre stabilisatorstag?? Stab.staget går på tvers av bilen og er festet i chassie/rammevang/travers og sitter med lenkearmer inn på fjørbein. Stab.stag foringer er de som sitter i braketten(e) som holder stab.staget frast til chassie/rammevang/travers, er det de foringene du skal bytte? Isåfall så er det en rett frem jobb, kanskje knotete og trangt, men absolutt ingen "hokus pokus." Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauge10 Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2016 Det står indre på eu-lappen :) Så det er de foringene jeg skal bytte. Ikke vits å løsne fra lenkearm så det ikke står i spenn? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg