solo- Skrevet Mai 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2016 Hei, Skal skifte bremser og se på calipterne, så trenger støttebukker - som kan holde bilen oppe mens jeg arbeider. Noen som har noe anbefalinger? Fant disse på Jula.. http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/pallbukker-og-ramper/stottebukk-601058/ http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/pallbukker-og-ramper/stottebukk-601024/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2016 Begge de to fungerer utmerket til ditt behov, velg de du føler for. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada87 Skrevet Mai 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2016 Jeg har begge, og anbefaler de siste. De er enklere å justere og har kortere avstand mellom hakkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mai 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2016 Jeg ville valgt de blå, de øverste. De har påstemplet 1,5 tonn. De andre har ikke oppgitt maks belastning? ?? Det liker jeg ikke... De øverste har jeg flere av i forskjellige varianter. En kompis har de som er enkle å stille høyden på og de fungerer bra, men jeg syns de er tunge i forhold til størrelsen og ikke like stabile mot underlaget, da det er kortere avstand mellom føttene. Det viktigste er at man bruker dem! Har hørt litt for mange historier om folk som har slurvet med å bruke bukker. Tregner vel ikke fortelle mer...? Billige livreddere! Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mai 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2016 Det rare er at den blå ser dønn lik ut som Biltemas som skal tåle 3 tonn!? Har en mistanke om at de er laget på samme fabrikk? Det kan virke som at Jula her gardert seg? 1,5 tonneren fra Biltema ser spinklere ut enn den fra Julas 1,5 tonner! Også en grunn til å ta den blå! Men se på den selv og evt sammenlign... Jeg har bare sjekket nett foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2016 Gikk for de røde. Er vel som det sies her: at det er viktigst å bruke dem. Dette er fra når jeg skulle bytte dekk tidligere med orginal Vw Golf jekken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg