jettamaster Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 har hatt ein veldig irriterande lyd fra bilen min no dei siste månadana. det høre ut som det er eit hjullager som er gåen. skifta til sommerdekk idag og sjekka om det var eit lager som var gåen men ingen hadde slark i seg. lyden kommer fra høgresida framme vist eg ikkje tar feil. må finne ut kva den lyden kommer fra. blir gal av å høra på den når eg ligg over 60km/t. skjønner dere GAL!!!!!!!!!!wtf? wtf? wtf? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 drivledd som ahr tatt kvelden kanskje.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Hva slags lyd? Alternativer: 1. Whiiiiiiiiiin 2. Kaklonk kaklonk 3. Åååååå sole miiiiioo! 4. Ah.. åh.. ææh... æåå.. nå.. kommer... je...... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Jeg har Kaklonk Kaklonk da jeg svinger til høyre..hjullager som er gåen..igjen, BAH! :( Bilen har vært det mest skitne ludderet det siste året. HVER eneste gang jeg blir kvitt en feil, dukker det opp en ny. Fikk den igjennom EU-Kontrollen og tenkte JIIIHAAA! Da er det LENGE til neste gang noe må byttes.. Like etterpå dør bilen ut i lyskryss osv osv..jada, bensinfilteret ble byttet og det problemet ble borte...MEN, ikke nok med det, da begynte Kaklonk Kaklonk da vi svinger til høyre...så dukka det opp ENDA en faens feil, at bilen bare rett og slett IKKE drar, motoren stopper ikke, den høres fint ut, men den bare reagerer ikke på gassen.Like etterpå fungerer den toppers! så med andre ord..2 problemer igjen..Skal vedde skjorta mi på at da disse problemene er "ute av verden" dukker det opp et par nye. Men hvilket hjullager var det igjen som var gåent da man svingte til høyre så kom kaklonk kaklonk.. ? Og eventuelt, hva kan det siste problemet mitt være? gasswire? et eller annet? det er ikke bensin, det sluker den mer enn av hva jeg hadde trodd. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 synes det høres ut som et drivledd jeg, et av de ytre. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by SpeedWell Hva slags lyd? Alternativer: 1. Whiiiiiiiiiin 2. Kaklonk kaklonk 3. Åååååå sole miiiiioo! 4. Ah.. åh.. ææh... æåå.. nå.. kommer... je...... ingen av alternativa vertfall. den er meir slags wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. skjønner? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by jettamaster ingen av alternativa vertfall. den er meir slags wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. skjønner? hvis det ikke hjelper å stramme hjullageret så har du sikkert lyst å få byttet det ut ja. gammelt lager må trolig presses ut (om det ikke kommer ramlende ut av seg selv), og nytt må presses inn.. push and pull! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Skift lageret ASAP. Å kjøre med slikt er livsfarlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by projektRUST hvis det ikke hjelper å stramme hjullageret så har du sikkert lyst å få byttet det ut ja. gammelt lager må trolig presses ut (om det ikke kommer ramlende ut av seg selv), og nytt må presses inn.. push and pull! Hvordan strammer man de forann? I'd like to know! :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by SpeedWell Hvordan strammer man de forann? I'd like to know! :D hjulmutterene?? :D :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Det Må ikke være slark for at et hjullager foran er dårlig. Drivledd lager lyd når du svinger og drar på samtidig. Jeg tipper hjullager. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Ut i fra lyden vil jeg også anta lager. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hjullagrana bak vart bytta i høst. men lyden kommer framme fra høgre sida. muligens lager framme, men det er ikkje slark i det. hadde av begge hjullagra bak i kveld men alt såg ok ut. lyden kommer mellom 40-80km/t. etter 90km/t så forsvinner den. og kommer tilbake når eg bremser ned til 80km/t. lyden er der når eg svinger til høgra og venstre og den er der når eg kjører rett fram. så eg trur eg skal kjøpa meg eit nytt lager framme. men eg la merke til ein ting at når eg svinger til høgre så kan eg snu på ein krona og når eg svinger til venstre så kan eg snu på ein fotball bane. er dette med dere andre og? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Broren min hadde samme ulydene som deg i sin golf II. I 60-80 gikk det nesten ikke an å snakke i bilen. Tok med bilen på verksted og der prøvde mekanikeren bilen og konstanterte at høyre hjulager foran måtte byttes. Fikk også kjøreforbud fra mekanikeren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Altså ikke ta bilen på verksted.. for da får du ikke kjøre den etterpå... :D har hørt mange stygge historier hvor hjullagrene har låst seg og bilen har skjært rett inn i møtende trailer... Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg