jensemann73 Skrevet Mai 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2016 hei ser på enkelte us cars av Amarok, der det er ovale hull for eksos i bakfanger ...noen som vet om nettsted det går å bestille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2016 Kan du lime inn det bildet her? Tror nok muligens det du sikter til er en concept. Amarok er heller ikke lansert i USA såvidt meg bekjent. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann73 Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2016 Bildet kommer ikke opp hos meg. Er det denne? http://www.automobilesreview.com/gallery/volkswagen-amarok-concept-v6-tdi/volkswagen-amarok-concept-v6-tdi-04.jpg Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann73 Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2016 ja feks den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2016 Ja, for dette er en concept så det blir umulig å få tak i org. Du kan google: "vw amarok styling rear bumper" å se om det dukker opp noe, men jeg har min tvil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann73 Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2016 ok kommer sikkert noen om en stund uroginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg