Zilla Skrevet Juni 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2016 Hei. Er interessert i å skaffe meg autodata eller tilsvarende. Noen forslag til hvor jeg kan skaffe meg dette? Hvilke andre gode alternativer er det til Autodata? Mvh Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Autodata er absolutt å anbefale, men det koster. https://www.autodata-group.com/global/our-products/cars/ Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2016 Hva snakker vi om i pris her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2016 http://www.verkstedutstyr.no/103/630/AUTODATA---Mere-info-her.aspx Står noe om pris her. Hvis det er til privat bruk vil jeg tro du får mer glede av google søk enn å betale for Autodata. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2016 Takk for info. Jeg synes det er greit å ha ting tilgjengelig fremfor å bruke mange timer på å finne noe på google, er ikke alltid jeg får svar på det jeg lurer på via google. Har en tråd på peugeot 407 her inne ang. ac slanger og rør så det svar på bla. sånne ting som er gevinsten :-) Takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2016 For biler man selv har, så bør man som minimum ha en Haynes bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2016 Mener å huske det er borti tusen kroner pr mnd for autodata. Må hele tiden kjøpe nye cd-er for å holde programmet aktivt. Som med alle andre programmer så finnes det andre metoder å skaffe det på. Fungerer ikke som en verkstedhåndbok, at det står akkurat hvordan du skal gjøre det bortsatt fra veiledning for skift av registerreim. Ellers så er det koblingsskjemaer, feilsøkingsguider og tiltrekkingsmomenter som den er best på. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2016 Som nevnt av duuden, den vil ikke fungere som en delekatalog hvis det er det du håpet på. Hvis du titter litt ned på siden i den første linken jeg postet så ser du hva autodata dekker. Ift. AC systemet ditt har du mer nytte av en Haynes/Bentley manual eller detaljert google søk etter eksplosjonstegning for AC systemet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2016 Glimrende og takk for svar. Fant en side på nett som funker skikkelig bra for meg. Her er det tegninger og delenummer. Er til en drøss med biler så jeg legger den her sånn at vi alle kan nyte godt av det :-) https://www.catcar.info/en/ Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2016 Se der ja! Den har jeg ikke vært borti tidligere. Herved bokmerket ;) Zilla og Quattro73 reagerte på dette 2 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Kjekk side :) Har endelig fått AKTE til å fungere i Win 10... På en måte ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 AKTE, en piratkopi av ETKA eller? ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Fullversjon, kjøpt og betalt :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Juli 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2016 Har en peugeot 406 sjøl. bruke denna sia her får å få org delenummer osv. Får opp planskisse av alt. http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet August 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2016 Har en peugeot 406 sjøl. bruke denna sia her får å få org delenummer osv. Får opp planskisse av alt. http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp Her må man jo logge seg inn og masse greier eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg