Tahiri Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Bilen: Audi A6 2007 2.0 TDI (kjørt 175 000km) Hei!Da jeg kjørte med bilen min før (1 måned siden, ca) trengte jeg ikke å trykke så veldig hardt på gasspedalen før jeg var oppe på ønsket hastighet. Nå må jeg trykke ganske mye før hastigheten er der jeg ønsker den skal være. Svakt grep, med andre ord. Kan det være en sensor som hindrer gasspedalen? Jeg får ikke opp noen varsler/feilmeldinger på dashbordet...Innspill mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Du kjører for hardt du får gass reduksjon Har du tatt en diagnose på bilen? Kan være veldig mye dette alt fra lmm til ventiler til gasspedal. Lenge siden du har tatt byttet av dieselfilter/oljefilter olje og luftfilter på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Gir ned et gir ;) Få tatt en diagnose, start der. Går den dårligere ved bånn gass også, eller drar den fortsatt like bra da? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg