TKarlsen Skrevet Juni 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 Vanlig svamp på bil er vist fyfy har jeg fått hørte. Hvilke alternativer har man? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 Jeg bruker kun vaskehanske, den slipper dritten i bøtta. Bruker bøtte med gritguard.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 En vaskehanske er "godkjent"? :) Har en sånn liggende + vaskebøtte med gitter i bunn Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 Jeg har brukt vaskehanske nå i noen år. Er veldig fornøyd er meget skånsom mot lakken. Så det er absolutt å anbefale å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg