Grimmee Skrevet Juni 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2016 Hei skal bytte vannpumpe på a4'n min. Det er en B5 1,8 ADR Jeg ser jeg har valget mellom vannpumpe med eller uten kapsling (hus?) Hvilken burde jeg gå for, hvem av dem er raskest og bytte? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2016 Kjøp pumpe komplett - med hus. Da sparer du en del tid og mulig plunder med å skille den gamle pumpa, skrape pakning m.m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2016 Glemte å si takk for svar, sorry! Greide selvfølgelig å trykke på feil linje og bestilte en uten hus... Så det når jeg hadde betalt. Dumt at Skruvat ikke har en ordentlig angre knapp når en går inn på ordren. Snakket med dem på telefon og de skulle PRØVE å stoppe ordren.... Litt latterlig egentlig, men skitt au. Vi tar det som det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg