vestlink Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Hej. Jeg får ikke min døren til bagagerummet op på min 2004 Touran. Jeg har kørt diagnostik med en OBD2 dingst og fik ingen fejlmeldinger på det elektriske. Jeg tænkte at det kunne være mikroswitchen i døren som var gået og tænkte på at man kunne bytte med en 1T0827574L (baklukehåndtak ?). Men hvordan kommer man ind til den? (diagram) og, Hvor kan finde en brugt? Egentlig handler det ikke om pris og jeg kunne gå til værksted, men det er morsomme hvis man kan fikse selv mvh Nicolai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 skedsmo bilopphogging har deler til denne bilen. Er bare å ta av trekket på lukka. Skru hendelelen av, så er det bare å blugg ut kontakten. arbeidstid ca 15 min. Trekket sitter i noen skruer og klips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestlink Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Super ! Kontakter dem. Tak for info.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Sånn ser det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestlink Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Perfekt! Sr ud for mig at jeg må fjerne 4 skruer og så løsne panelet for at komme ind til den defekte del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Stemmer det dette er fort gjort. Og samme måte på plass igjen. Dette er ikke noe stor jobb, så dette skal nok gå veldig bra. Men du kan jo bare se om det er treghet på knapene som ofte kan verre på disse. Ta av trekket bak og se etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestlink Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 OK. Tak for tipset :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestlink Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Ikke treghet. Det må være noget andet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Kan du høre at den slår inn eller. Om ikke så er den defekt/byttes. Kan sjekke om det går strøm på kontakten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestlink Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Jeg hører kontakten klikke i håndtagets bryter, men der er ingen reaktion i låsen. Er der evt en sikring der kunne være defekt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Sjekk sikringen men vil tru det er selve hendelen som er defekt. Har du sjekket om du får strøm i kontakten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg