Gå til innhold

Horelys ved beina

Ranger emnet

ktone

Anbefalte innlegg

Heisann folkens. Har endelig fått instalert horelys ved beina. Synes det blei ganske stilig jeg. Faktisk mer behagelig å kjøre med også. Får litt mere følelse av et rom og varme rundt deg.

Kostet ikke stort heller, det var vel det beste. Kostet meg total 100 kroner for begge lysene, 2stk 3 watts pærer, bryter til å slå av og på (så jeg har muligheten til det) og ledninger. Det hele tok vel en halv time 3 kvarter, medregnet å finner riktig krets å koble på. :D

redlight.JPG

Selve ide'en er hentet fra en gammel amerikaner jeg så. :cool:

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... gjøkke no det da. Hender jeg dobbel poster selv.

Lysene kostet 30 kr pr.stk på Bilextra

Pærene kostet 8 kr pr.stk på Bilextra

Ledninger tok jeg av noe jeg hadde, men koster deg ca 20 kr på ClasOhlson eller likn.

Brytern er kjekk å ha i enkelte tilfeller og koster deg 15-20 kr på Biltema/Bilekstra/ClashOhslon.

Og noe av det beste, purken kan ikke si noe på det. :D De kan bare erge seg over enda et smutthull de har glemt :D :D :D :D

Keep me up to date with pictures on that pimpmobil...

Har en kompis som jobber med en Fuckmobil. Kommer pus i taket og no kuskinn liknende sofa (han hadde hørt det var lite friksjon i det :op), med rygg som kan legges ned ved et lite knepp, og vips så har han en flott seng bak. Han har faktisk montert på hemper som dama kan ha beina i :op. han har også et par wunderbaums og terninger i frontruta. Skal se om jeg ikke får tak i noen bilder av den etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JensK

Kjøpte neonlys på Mekonomen for en tid tilbake, fikk beskjed om at det var ulovlig både inni og utapå bilen i kjørende tilstand.

Men det er lov når bilen står stille! Har faktisk hørt at det ulovlig og kjøre med lys i spylerdysene også.

- Vannvittige regler!

Har blitt stoppet av polti (rutinemessig), og da kommenterte de det ikke. Siden dette er bare noen klare pærer som ikke forstyrrer sikten. De går pga et smutthull i regelverket. Kjenner en til som kjører med sånne, han har ALDRI fått komentarer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ktone

Enig at det er vennivittig teite regler.

Jeg har blitt stoppet av polti (rutinemessig), og da kommenterte de det ikke. De går pga et smutthull i regelverket. Kjenner en til som kjører med sånne, han har ALDRI fått komentarer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DJ GOLF

Er det ulovlig med neonlys der med beina ?

Spurte faktisk en politimann om det en gang... og han sa at man faktisk kunne miste lappen for å ha neon inne i bilen...

Han likte enda mindre neon som blinket, men siden vi bare stod i ro så gadd han ikke kommentere noen ting i det hele tatt hos kompisen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Spurte faktisk en politimann om det en gang... og han sa at man faktisk kunne miste lappen for å ha neon inne i bilen...

Han likte enda mindre neon som blinket, men siden vi bare stod i ro så gadd han ikke kommentere noen ting i det hele tatt hos kompisen min...

Det er neon det gutta. Det jeg har satt inn ekke neon. Det er bare en helt vanlig 3 watts pære med rødt plast deksel. Langt i fra neon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pedaler med blått pimp lys i(Virker ikke lengre), ble stoppet i promillekontroll, da de så lysene lo de godt, de hadde aldri sett noe slikt og syntes det var stilig, men rart! De gikk rundt hele bilen og spurte om Lexus lyktene, eksosen, de blå parklysepærene jeg hadde da osv! Klaget ikke på noen ting og ønsket meg god kveld og alt! Men de røde lysene dine ktone, kan umulig være noe problem, rødt lys vises dårlig i mørket og er ikke sjenerende! Ble stilig:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sku hatt grønt lya inni bilen....det hadde matcha speedo-lyset ditt.....men deg blei rått....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider