awt Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Neonlys o.l. er ikke lov uansett hvor mye du står i ro, dessverre. Eneste på biltreff o.l., sendte mail til biltilsynet angående dette, men lys inni bilen burde jo ikke vært låv igronn, er jo lys på det meste av knapper og slikt i bilen... Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Sant det.. Syns dem har vært litt strenge når dem har satt grensa der gitt.. Er nesten like latterlig som personlig-skilt-forbudet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Verre etter min smak, men om jeg monterer en ny knapp i bilen til et eller annet, har jeg da lov å ha lys i den? Hvis det er lov kan man jo alltids ha endel brytere i bilen... Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 for de som ikke gidder jobbe har man denne løsningen med blått lys ( bare og kappe av sigarett-stikka og koble på en krets ) Blå horelys for kun 89 kroner... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 fy faaen så tragisk kim!! Hvorfor i helvete skal du råne ned den stakkar bilen din? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by awt Neonlys o.l. er ikke lov uansett hvor mye du står i ro, dessverre. Eneste på biltreff o.l., sendte mail til biltilsynet angående dette, men lys inni bilen burde jo ikke vært låv igronn, er jo lys på det meste av knapper og slikt i bilen... Jeg ble stoppet av purken fordi jeg kjørte med neonlysa under bilen på, og da fikk jeg beskjed om at så lenge jeg sto i ro så hadde de ingen grunn til å ta meg, men så fort jeg var ute på veien med de på, så var de der med engang sa han.. S¨tår du i ro, så er det fullt lovlig.. Har også blitt stoppet når jeg har hatt på neon'n under setet og de har ikke kommentert det engang.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg