Kpick Skrevet Juni 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2016 Jeg skal montere en DAB adapter i bilen og har pr idag antenne med pisk på taket for GPS og FM. Bruker en del skiboks på taket og antennepisken kommer da i veien for boksen i bakkant. Pisken kan selvfølgelig bøyes, men over tid så er jeg litt redd for at selve antennefoten vil bli bøyd slik at fuktighet og skitt kan trenge inn. Når jeg først skal montere denne adapteren (Alpine ezi-dab) så lurer jeg på om det finnes slike haifinne antenner som kan brukes både for DAB,GPS og FM? Bilen er forøvrig en Citroen C4 Grand Picasso 2015 Vil det kanskje bli dårligere signal med en haifinne kontra en antenne med pisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemusikk Skrevet Juni 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2016 Vil kanskje tro det , da pisk antennene ofte er lengre. Vi husker de lange antennene på gamle biler på 80 tallet og da var det bra signal :-) Nesten fristende å få en slik igjen, men blir vel harry det i dag :-P Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg