Fiskedilla Skrevet Juni 27, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2016 Hei. Noen som vet hvor man fyller på differensial olje på en Honda crv 2006mod? Søkt overalt på Google men finner bare videoer og forklaringer på hvordan man fyller bak. Skulle gjerne hatt et bilde eller video hvor jeg kan se tappe pluggen og påfyllingspluggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 27, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2016 Tverrstilt motor med konstant 4wd? Da ligger diffen i girkassa antar jeg og ingen egen diff.olje. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskedilla Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2016 Tja, er vel ikke konstant 4wd. Fremhjulstrekk, også slår bakhjulene inn når fremhjulene glipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 27, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2016 Ser at ordvalget mitt kan misforstås, med konstant mener jeg som i at du ikke kan velge fwd/rwd/4wd. Driften til bakhjulene styres av senterdiffen, men det er et kapittel vi ikke trenger å åpne enda. Hvis du legger deg under og ikke ser noen tydelig klump mellom fremhjulene har du diff i girkassa og da er det giroljen som smører diffen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskedilla Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2016 Aha, da er det nok som jeg tenkte. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg