KooPa TropA Skrevet Juni 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2016 Jeg har et vindu som ikke fungerer som det skal. Jeg må sveive litt, så hjelpe vinduet ned mens jeg sveiver videre. Og samme opp, men da må jeg dra vinduet opp før jeg sveiver. Har lest at det er klipsene som ryker. Hvor får jeg tak i nye? Har funnet på ebay, men der finnes det forskjellige typer og jeg er usikker på hvilken type jeg trenger. Jeg har lurt på å bytte til elektriske vinduer samtidig, da bilen ikke har AC og jeg gjerne skulle åpnet vinduene fra førersete. Er dette mye jobb? Og hva trenger jeg bortsett fra vindusmekanisme, motor, dørtrekk med brytere og komfortmodul? Må jeg bytte innvendige dørhåndtak også? Og hva med speilregulering? Jeg har i dag manuelle speil, må jeg skifte til elektriske speil samtidig? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg