spooz Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 evo.no arrangerte et lukket stevne med banekjøring på Eikås søndag 18 april. Treffet samlet 20 av de absolutt råeste bilene i distriktet: Les artikkel fra stevnet her. Se alle bildene her. Se teaser-video her (19.5mb divx - save as!). Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Virka som et vellykket treff, stilligt at det skilte 0,8 sekunder i toppen på "så" forskjellige biler. Ellers flott dekning av treffet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hva er det for en skyline ? hvor i landet holder den til ?? Er det den som ikke kom inn på gatebil i sommer ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 GT-R 33, her fra bergensdistriktet. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by spooz GT-R 33, her fra bergensdistriktet. ehm jeg viste at det var en R33 men lurte på hvilken det er ! er det den som kom fra finland ? hvis den går i bergen så høres jo det litt logisk ut for meg... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Rått :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by LilleGud ehm jeg viste at det var en R33 men lurte på hvilken det er ! er det den som kom fra finland ? hvis den går i bergen så høres jo det litt logisk ut for meg... Aner ikke, men jeg mener det er den samme som var på Bilexpo 2003 i fjor høst hvis det hjelper? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by LilleGud ehm jeg viste at det var en R33 men lurte på hvilken det er ! er det den som kom fra finland ? hvis den går i bergen så høres jo det litt logisk ut for meg... Jepp, den som kom fra Finland. Han som eier den holder til på Austrheim, ca 5 mil nord for Bergen. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 bare det jeg lurte på folxs ! Hvordan er det å kjøre bil på gocart bane egentlig ? ekke det ganske trangt ? Så ut som et morro treff da. til tross for vatten fra oven... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Bana er trang, men det funker fint. Vi har ikke så mange alternativer, her på Vestlandet. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg