Gå til innhold

DIY SAI/N249/PCV/EVAP Delete 1,8t anbefales!!

Ranger emnet


fravnaas

Anbefalte innlegg

Har hatt litt problemer med at motoren fusker, på en måte kveles når turboen kikker inn. Dog etter chipping og høyt ladetrykk 1,3-1,4bar. AUQ motor 180hk. Så bestemte meg for og sette i gang med dette i dag for og se om det kunne hjelpe. Hadde på forhånd bestilt basic sai delete kit fra urotuning.com med alle tileggsdelene http://www.urotuning.com/Basic-Parts-Kit-for-SAI-N249-PCV-EVAP-Delete-p/sai_delete_parts.htm , og fulgte denne DIY steg for steg: https://youtu.be/iJluMz-FjVw

Jobben var ganske enkel (er ingen mekaniker på noe som helst måte).

Nå etter litt testing så har det hjulpet en del, motoren starter lett og ingen motorlampe lyser overraskende nok:p men den har fortsatt litt di samme problemene, men ikke like ille som før, den går mye bedre. Men har en mistanke på at det kan være den originale bensin pumpa som ikke klarer og henge med, så det neste blir og bytte ut den.

 

Veldig ålreit og vite at det meste av vakuum systemet er borte, så vis noen her sliter med vakuum problemer så vil jeg anbefale dette.

Bilen min er Skoda octavia RS, med samme motor som i golf 4 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår