Gå til innhold

Post bilder av din stylede BMW E36 her!

Ranger emnet

BMWCruiser

Anbefalte innlegg

Kunne ikke finne noen tråd som omhandlet akkurat dette, så håper jeg ikke driter meg her nå da jeg ikke kunne finne noe om det her på bilforumet.net...

Håper alle som har bilder av sine stylede bmwer enten de måtte være M3 styla, Rieger styla eller hva de nå måtte være... Folk med originale M3er får også lov å poste bilder;) Interiør bilder er også av interesse! Gøy å se hva bimmergutta her på forumet cruiser rundt i!:)

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ndrz_318

P4060909_f.jpg

Min 318is med full original M-Tech Aeropakke. ASA W21 felger og Eibach Sport System understell. Ellers original.

hvilke lykter er det der? det ser ut som hella's face lift, men ringene er jo større.. ligner heller ikke In-Pro.. så si det da!! :-)

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

Hvilke lykter er det der? det ser ut som hella's face lift, men ringene er jo større.. ligner heller ikke In-Pro.. så si det da!! :-)

Det vet jeg helt ærlig ikke. Det er linser ytterst, med H7 pærer på fjern- og nærlys. Lyser veldig bra, men jeg VIL ha Xenon. Det går vel mot Hella sine xenonlykter på høsten dersom ikke bilen skal byttes til neste år...

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg helt ærlig ikke. Det er linser ytterst, med H7 pærer på fjern- og nærlys. Lyser veldig bra, men jeg VIL ha Xenon. Det går vel mot Hella sine xenonlykter på høsten dersom ikke bilen skal byttes til neste år...

Men de har såkalte Angel Eyes, ikke sant? har ikke bilder av de på, i mørket da?

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildelykter.jpg

Vi har samme lykter men som du ser så er din sølvlakkert bak pærene, veldig pussig lykter du har.... Hvis du selger bilen så selger du lyktene til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel muligheter for å kjøpe de uansett. Dersom jeg beholder bilen monterer jeg Hella Xenon og selger jeg setter jeg på originallyktene. Det virker som om det er Angel Eyes, men de virker ikke. Tenkte jeg skulle demontere ene lykten og finne ut av det når det blir pent vær her i Bergen igjen.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P1000125.JPG

Full m3 styling;skjørt,front(m/ leppe),rød og hvite baklyker og m-innsats bak! (mangler speil dog,men det kommer), Inpro angeleyes, senket 60/40, 97(98?)--> front, m3 rød/hvite baklykter,

Tatt i påsken, dog med vinterdekk, skal få tatt nokke bilder med 17" i slutten av uken.

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider