BMWCruiser Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Kunne ikke finne noen tråd som omhandlet akkurat dette, så håper jeg ikke driter meg her nå da jeg ikke kunne finne noe om det her på bilforumet.net... Håper alle som har bilder av sine stylede bmwer enten de måtte være M3 styla, Rieger styla eller hva de nå måtte være... Folk med originale M3er får også lov å poste bilder;) Interiør bilder er også av interesse! Gøy å se hva bimmergutta her på forumet cruiser rundt i!:) Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Slik så forresten den forrige bmwen min ut.... Mauritzius Blau, utrolig fin farge! M3 stylet... les mer om den på http://members.cardomain.com/bmw_ln Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hvilket pedalsett er dette? Bilder kommer etter sommerdekk er kommet på og lakkeringsjobbene er gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 MOMO Le Mans.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Min 318is med full original M-Tech Aeropakke. ASA W21 felger og Eibach Sport System understell. Ellers original. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR MOMO Le Mans.. Hvem forhandler det i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by ndrz_318 Min 318is med full original M-Tech Aeropakke. ASA W21 felger og Eibach Sport System understell. Ellers original. hvilke lykter er det der? det ser ut som hella's face lift, men ringene er jo større.. ligner heller ikke In-Pro.. så si det da!! :-) Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by sprocket Hvilke lykter er det der? det ser ut som hella's face lift, men ringene er jo større.. ligner heller ikke In-Pro.. så si det da!! :-) Det vet jeg helt ærlig ikke. Det er linser ytterst, med H7 pærer på fjern- og nærlys. Lyser veldig bra, men jeg VIL ha Xenon. Det går vel mot Hella sine xenonlykter på høsten dersom ikke bilen skal byttes til neste år... Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by ndrz_318 Det vet jeg helt ærlig ikke. Det er linser ytterst, med H7 pærer på fjern- og nærlys. Lyser veldig bra, men jeg VIL ha Xenon. Det går vel mot Hella sine xenonlykter på høsten dersom ikke bilen skal byttes til neste år... Men de har såkalte Angel Eyes, ikke sant? har ikke bilder av de på, i mørket da? Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by ndrz_318 Det vet jeg helt ærlig ikke. Det er linser ytterst, med H7 pærer på fjern- og nærlys. Lyser veldig bra, men jeg VIL ha Xenon. Det går vel mot Hella sine xenonlykter på høsten dersom ikke bilen skal byttes til neste år... Vi har samme lykter men som du ser så er din sølvlakkert bak pærene, veldig pussig lykter du har.... Hvis du selger bilen så selger du lyktene til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Det er vel muligheter for å kjøpe de uansett. Dersom jeg beholder bilen monterer jeg Hella Xenon og selger jeg setter jeg på originallyktene. Det virker som om det er Angel Eyes, men de virker ikke. Tenkte jeg skulle demontere ene lykten og finne ut av det når det blir pent vær her i Bergen igjen. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by JuIius Hvem forhandler det i Norge? http://www.felgimport.no selger det pedal settet.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Full m3 styling;skjørt,front(m/ leppe),rød og hvite baklyker og m-innsats bak! (mangler speil dog,men det kommer), Inpro angeleyes, senket 60/40, 97(98?)--> front, m3 rød/hvite baklykter, Tatt i påsken, dog med vinterdekk, skal få tatt nokke bilder med 17" i slutten av uken. Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 påkosta bra den der i og med at den ikke ble levert org med den stylinga der:) Var fin:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 kebabrioleten min... flere bilder på http://neptune.wibla.net/gallery/BMW-325i-Cab Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg