ELLINGSEN Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 brakka mi.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Utrolig fin bmw du har der BMW 328 Powah!!! Prikk lik den jeg hadde før som jeg har lagt ut bilder av her i denne tråden, bare at du har en cabriolet din heldiggris!:) Den Mauritzius blåfargen kler disse bilene vannvittig bra, er du ikke enig? Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by LN-Bmw325iM Utrolig fin bmw du har der BMW 328 Powah!!! Prikk lik den jeg hadde før som jeg har lagt ut bilder av her i denne tråden, bare at du har en cabriolet din heldiggris!:) Den Mauritzius blåfargen kler disse bilene vannvittig bra, er du ikke enig? Jeg er iallefall enig, vurderte sterkt om jeg skulle kjøpe en i samme farge som dere har. 94mod 325i men så endte jeg opp med en 95mod 320i på grunn av forsikring o.l angrer litt på det. Litt dårlig bilde, men flere kommer utover våren. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 http://pics.autodb.no/429/429711-bilde2-img_0462.jpg diesel dyret mitt.. har bestilt litt dill til den, er jo nesten orginal no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by LN-Bmw325iM Utrolig fin bmw du har der BMW 328 Powah!!! Prikk lik den jeg hadde før som jeg har lagt ut bilder av her i denne tråden, bare at du har en cabriolet din heldiggris!:) Den Mauritzius blåfargen kler disse bilene vannvittig bra, er du ikke enig? tusen takk..men fargen er ikke mauritzius;) Den er Montrealblau. Få vaska den så ser man at det er ganske stor forskjell på de to fargene. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by BMW-328 tusen takk..men fargen er ikke mauritzius;) Den er Montrealblau. Få vaska den så ser man at det er ganske stor forskjell på de to fargene. Ooops....:) min feil! men fin blåfarge har du uansett. Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 thx.. var klar for blå/fargerik bil på en måte nå.. hatt 3 sorte biler og en sølv.. Ville ha rød, blå eller en violett farge denne gangen :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Ïkke mye stylet og elendig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Min BMW 325i Cab Mer om bilen på BMWfreaken.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanba Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Denne bilen liknet fælt på min gamle IS.... Har du kjøpt den av en på Skedsmokorset? Regnr på min gamle var NE9xxxx, og var registrert første gang 27.10.97.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Bilen er en 325i Cab. Den har gått i Frøya-området tror jeg, nordpå iallefall. Lurer på om jeg skal sette på en bakfanger etterhvert.. Tror dere det hadde gjort seg? Evt. type/merke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 jeg hadde sutti på M fagernen..Hva slags effektanlegg er det du har på? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 De jeg kjøpte den av (Bertel O Steen) oppga Scorpion DTM.. Det er vel noe som heter noe sånt går jeg ut ifra..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by alexanba Denne bilen liknet fælt på min gamle IS.... Har du kjøpt den av en på Skedsmokorset? Regnr på min gamle var NE9xxxx, og var registrert første gang 27.10.97.... Det likner veldig på en kamerat sin 318IS Sport edition, fra Tønsberg. Den ble siden solgt til en i Oslo, så solgt igjen nylig. Morris Bil skiltplater, og blå sportsseter. Meget pen BMW. Testa denne litt i Hemsedal engang :P Fikk lyst på IS, derfor jeg har en idag :) Fremdeles ganske original, får se etterhvert hva som skjer... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Hmmm.... må vell poste bilder av Touringen min jeg og da : Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg