KayWold Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Hei.Har Golf3stv 98mod. Kan gires når ikke motoren går. Starter jeg,får jeg den ikke i gir. Hva kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Clutch ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayWold Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Bytta clutch for ca,10mnd siden,ink,utløserlager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Sjekk Clutchwire. Clips på enden av clutchwire pleier å ruste i stykker. Da går pedal ned uten særlig motstand, og løser ikke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayWold Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Sjekket både clutchvaier og løftearm,ser ut til å fugere greit. Når jeg har bilen i fri og motor går,med pedal i bunn. Prøver forsiktig å sette den i gir,begynder den å dra litt,men skurrer i revers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayWold Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Clutchpedal går normalt,men av og til litt tyngre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Er temmelig sikkert at clutchen din ikke frier ut skikkelig, som Bwana sier. Man får da akkurat de symptomene du beskriver. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayWold Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Fikk startet på 3gir,så jeg kom meg på jobb. Når jeg skulle reise hjem,fungerte gir både opp og ned. Parkerte hjemme og skulle prøve igen,gikk den ikke i gir,når motor gikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Ja, går i alle gir forover så lenge bilen triller, ellers ikke. Normalt når clutch ikke frier ;) Når clutch ble skiftet, rengjorde og fettet du opp splines på aksel til girkasse? Kan være lamell som går tregt på akselen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayWold Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Hvordan får jeg ut staven dra utløserlager og trykkplate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg