BMWCruiser Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Verdens mest kjente bil, uttalte Jan Erik Larsen da han "testa" bilen til Reodor Felgen i Autofil. Er den virkelig det? Sitter bare med en følelse av at det ikke akkurat er så altfor mange "over there" som har hørt om norske "Il Tempo Gigante"... I tillegg ser jeg at denne bilen bare såvidt har blitt nevnt her på forumet, så jeg setter herved i gang den "offisielle" tråden om Il Tempo Gigante:D Bilen Reodor Felgen danka ut sjølveste Rudolf Blodstrupmoen og Mysil Bergsprekken med! For ikke å glemme Ronny Medel Svendson og alle de andre:) Alle som har noe å bidra med her, enten det måtte være bilder, opplevelser med bilen, informasjon o.l. er velkomne til å poste! Har mange bilder av bilen selv, men dessverre ikke digitale da den eneste gangen jeg har sett bilen var i Tønsberg da jeg var liten... Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Finnes ikke fetere bil en det der :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Det er i alle fall verdens tøffeste bil!! Og danskene har lagt merke til den. Noen av dem har til og med forsøkt å lage sin egen versjon: Dansk il tempo gigante lol Btw, Flåklypa Grand Prix heter Bjergkøbing Grand Prix på danske... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Ikke arrester meg for feil, men jeg TROR at: Flåklypa Grand Prix har vært vist i en norsk kino hver uke siden den kom, den er oversatt til 30 + forskjellige språk og den har vunnet priser både i usa og Europa. Det er jo en kjempefilm - den er jo 30 år gammel og filmingen startet for over 35 år siden. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Ingen som har noen bilder eller autofilsnutten av il tempo gigante da.. ?? hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by [kj] Ingen som har noen bilder eller autofilsnutten av il tempo gigante da.. ?? hehe http://www.nrk.no/autofil -> Lyd og bilde -> søk deg frem der. (du må også registrere deg men det er gratis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by TurboKnut Ikke arrester meg for feil, men jeg TROR at: Flåklypa Grand Prix har vært vist i en norsk kino hver uke siden den kom, den er oversatt til 30 + forskjellige språk og den har vunnet priser både i usa og Europa. Det er jo en kjempefilm - den er jo 30 år gammel og filmingen startet for over 35 år siden. Den er også erklært verneverdig av UNESCO (?) :) Den er viktigst på julekvelden :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Så den i går da den rulla ut av en buss like ved gardermoen.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Den danske greien var no ikke noe å skryte av, var ikke litt like rå som Il tempo gigante selv.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Den danske er vel egentli bare hakket over olabil da den ikke har sykkelhjulahahahhaha Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Har ikke bilen også en vaskeekte turbinmotor bak på bilen fra et gammelt Huey helikopter ? Kan mene og ha hørt det, aldri blitt kjørt opp i bilen, men skal vistnok gi en del ekstra... Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by ReWrite Har ikke bilen også en vaskeekte turbinmotor bak på bilen fra et gammelt Huey helikopter ? Kan mene og ha hørt det, aldri blitt kjørt opp i bilen, men skal vistnok gi en del ekstra... De bruker den ikke lenger pga eu krav til lydnivå ellerno, se på autofil på linken da, bare søk på tempo. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Beskrivelse: IL TEMPO GIGANTE! EN SJELDEN MULIGHET! REODOR FELGEN HAR PENSJONERT SEG OG ØNSKER Å AVHENDE SIN SUPER RASKE IL TEMPO GIGANTE. VANNVITTIG AKSELERASJON SOM FAKTISK FRESER OPP ASFALTEN. TOPPFART OPP MOT LYDMUREN. EGEN GASSBLANDING SOM DRIVSTOFF MED RHESUS PLUSS SAMT NOE BLÅTT KONGELIG BLOD. BEN REDDIK FY FASAN GARANTERER FOR FINANSIERING DERSOM "DO VARA RAKA FANT - OG JEG MASSA PENGER". SOLAN OG LUDVIG VIL KLARGJØRE BILEN FØR LEVERING. PS: HETER DU BLODSTRUPMOEN HAR DU DESVERRE IKKE ANLEDNING TIL Å KJØPE. EN YTTERST SJELDEN MULIGHET, BILEN HAR VUNNET GRAND PRIX! Den oppvakte leser har sikkert merket seg det, men til dere andre: DETTE ER IKKE ORIGINALEN, MEN KUN EN HJEMMELAGET KOPI! - og må ikke misforståes med den kjørbare og unike Il Tempo gigante Originale... :DKlikk her... Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Verdenskjent i Norge sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Jeg siterer fra: http://www.caprino.no/e/pages/car.html "Special equipment includes radar, which provides continuous information on camber and curve radius and unforeseen incidents en route. The TV screen mounted on the dashboard gives the driver a clear picture of rivals disappearing astern." Han som har oversatt dette fra norsk til engelsk er jo simpelthen genial. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg