Sveinung Kristiansen Skrevet Juli 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2016 Hei.Jeg har en 2009 VW Caddy MAXI. I ny og ne blinker glødelampa og jeg får "motorfeil" varsel i displayet. Jeg mister motorkraft og må stoppe og starte motoren før alt er ok igjen.Jeg holder på å få sjekket opp dette. Men er det noen som kan ha en inkling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2016 Eneste riktige her er å ta en diagnose, men jeg antar at den overlader - og dermed går i nødmodus. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2016 Motorlampen startet og lyse i går. Har en kodeleser. Noen som har feilkodelisten for Caddy? :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2016 VAG bruker alle de samme kodene, søk opp koden på Google - eller post den her så kan jeg hjelpe deg. Sveinung Kristiansen reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif13 Skrevet August 18, 2021 Rapporter Share Skrevet August 18, 2021 Idag tidlig blinket glødelampa og jeg fikk opp feilmelding på start og stopp funksjonen. Måtte starte bilen 3 ganger før den forsvant. Hva kan det være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 18, 2021 Rapporter Share Skrevet August 18, 2021 Dynamo lader for lite eller utladet batteri? Diagnose vil gi deg eksakt svar, alt annet blir gjetting ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulten Skrevet November 1, 2023 Rapporter Share Skrevet November 1, 2023 På 7/17/2016 den 6:06 PM, Sveinung Kristiansen skrev: Hei. Jeg har en 2009 VW Caddy MAXI. I ny og ne blinker glødelampa og jeg får "motorfeil" varsel i displayet. Jeg mister motorkraft og må stoppe og starte motoren før alt er ok igjen. Jeg holder på å få sjekket opp dette. Men er det noen som kan ha en inkling? Gammel tråd, men likevel Har samme problem på min Caddy maxi 1,6 TDI. Når dette inntreffer med ca 1 års mellomrom har jeg fått utført HY-carbonrens på motoren hos Smørepunkt. Det tyder på at det er problem med EGR ventil. Rensen koster i underkant av kr 2000,-. Sikkert rimeligere enn å bytte EGR ventil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg