Mats VT Skrevet Juli 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2016 Noen som vet hva det beste trikset for å den forbaska inndirekte luft inntaket oppa dashet på golfen til å slutte å knirke? Har kjøpt et brekkjern av plast men er ikke helt sikker på om jeg vil knekke den på da det er skjøre deler.. Prøvde å putte noe papp langs kanten men da ble det verre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2016 Skjønner frustrasjonen over knirking - jeg er helt lik... Istedenfor å bruke papp, tror jeg du vil ha større suksess ved å bruke gummi. Får du lirket nedimellom en liten bit fra en tynn gummilist el. kan det hende det bøter på det. Vet ikke helt hvilket luftinntak du tenekr på så kan ikke komme med noe konkret. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats VT Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2016 Hei og takk for svar. Det gjelder luftinntaket som sitter på selve dashbordet under frontruta. Har funnet ut at den knirker fra venstre hjørne av selve plata men ikke faen om jeg får den til å ti stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2016 Luftinntak eller luftutblås fra vifta?Tror uansett jeg ville prøvd med litt gummi imellom, jeg bruker å gjøre det når jeg finner knirkelyder i mine biler Mats VT reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg