Eriksen0 Skrevet Juli 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2016 Hei Er på utkikk etter ny bil, har kjørt en A3 i noen år nå og vil ha noe større. Ønsket er en A5 med quattro, men da er prisen oppe i rundt 300 000 (Bensin). Holder meg rundt 200 000. Har funnet en A4 quattro 1.8 tfsi 160 hk 2009 mod og en A5 2.0 tfsi 180 fwd 2009 mod.. Begge har samme pris. Så er spørsmålet hvilken gir størst kjøreglede? Ser for meg quattro uten tvil på vinterføre, men i helhet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2016 Hvis du er ute etter større bil i ordets forstand kan du egentlig bare glemme A5, men hvis du ikke trenger verken plass til passasjer eller mer enn en bærepose er A5 en fin bil. Begge er basert på den samme plattformen og er i bunn og grunn den samme bilen, velg hvilken du helst vil ha. Selvfølgelig er Quattro bedre enn Fwd på vinteren, men spm. er jo om en trenger det. Jeg kommer nok aldri til å ha en bil uten 4wd igjen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg