Hot Rod Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hvorfor advares det alltid mot å adskille bremsekalipperen? Der er jo ingenting som står i spenn der, eller? Er det brukt noe tettemasse, eller hva er problemet? Har kjøpt Jaguarbakaksel til rodden og kalipperne trenger mildt sagt en overhaling Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Tror det er veldig vanskelig å få det tett igjen. Tror ikke det er noen form for tetting der, bare 100% plant. Trenger vel ikke å dele for å overhale kalippere? Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Hot Rod Hvorfor advares det alltid mot å adskille bremsekalipperen? Der er jo ingenting som står i spenn der, eller? Er det brukt noe tettemasse, eller hva er problemet? Har kjøpt Jaguarbakaksel til rodden og kalipperne trenger mildt sagt en overhaling advares pga at de som selger bytte deler vil ha jobben.. enkelt å overhale synes jeg... bare å være nøye... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Larsern Tror det er veldig vanskelig å få det tett igjen. Tror ikke det er noen form for tetting der, bare 100% plant. Trenger vel ikke å dele for å overhale kalippere? Neida, enig i det. Bare lurte... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Er ikke noe problem å overhalle, men har en tendens til å ruste osv fort igjen, så et tips jeg har hørt fra andre er å bytte pakningen også, gjorde det ikke sist jeg gjorde det men trur det kan være lurt i lengden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg