Skretting Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Hei, jeg prøver og finne en nye bærearm/bru bak til bilen min som nylig knakk av. Men har ikke lykkes i og finne den noe som helst sted på internet eller i område. Så jeg begynner og lure på om det ikke er en bærearm/bærebru? Kan noen hjelpe meg og identifisere denne bildelen som vist på bilde? Er det en bærearm eller noe annet?Den sitter ved venstre bak dekk.http://imgur.com/a/99mZo http://imgur.com/a/TVWBfTakker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Bærebru. Spørs om det kun er å skaffe til veie hos merkeforhandleren. Du kan alltids sjekke med ditt lokale bilopphuggeri om de kan ha en sånn stående. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet August 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Undersøkte litt og fant ut det var en sånn "suspension arm" , men er vell kanskje det samme.Har lett omtrent over hele internett nå etter den delen. Så får vel ringe rundt hele norge imorgen til bilopphuggere og spørre om di har en lik bil stående.... Trøttene greier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Du kan gå inn på www.finndel.no og søke på bilen din der, så får du opp hva mange av de forskjellige huggeriene har på lager. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet August 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet August 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Uansett hvor jeg leter etter en bærearm BAK så har dem kun bærearm foran. Sykt irriterende.Har ikke funnet et eneste sted online der dem har bærearm bak. Frustrerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Da er det sikreste alternativet neste løsning, merkeforhandler. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet August 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Ringte Bertel o steen, ifølge han jeg prata med så får du ikke tak i den delen lengre, den var utgått pga bilen er så gammel osv.Så jeg må nesten finne en brukt del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Da har du snakka med en kundebehandler som ikke vil yte litt service, hvis han virkelig vil så klarer han å få taki den. Send meg reg.nr eller understellsnr. på PM så kan jeg sjekke og se hva jeg klarer å grave frem. (Ingen garanti..) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet August 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 hmmm du sier noe der.Reg nr : RH32802Takker for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Viser seg at den er ganske vanskelig å oppdrive ny, men finner den brukt noen steder i utlandet. I Norge finner jeg kun høyre side. Sjekk ut www.bildelsbasen.se, der finner jeg venstre. En annen ting jeg oppdaget når jeg søkte, Peugeot 607 har nogenlunde likt hjuloppheng bak, kan kanskje hende delene går om hverandre? Delenr. er ikke like, men målene på armene kan kanskje være i nærheten. 5175 C6 Trailing arm left - 605 5175 AR Trailing arm left - 607 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet August 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Peugeot/PEUGEOT-605/All/Bakvagn-&-Fj%C3%A4dring/B%C3%A4rarm-bak/V%C3%A4nster/ID-31730267/ Se der fant du faen meg en lik ja, bare å få den hjem.Har tenkt litt over det ja at andre peugeot modeller kanskje har lik bærearm. Så får undersøke peugeot 607 som du sier om jeg ikke skulle få taki den andre delen.Setter pris på hjelpen, har stressa lenge nokk me dette :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg