KiMAndre88 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Har samme lyden som deg. var ute og kikket nå. det var noe plastikk lokk over skruene til og ta av hjula. hvordan fikk du av disse? Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet September 14, 2016 Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 De vipper du av med en liten skrutrekker Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex Navaro Skrevet Juli 3, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2018 På 8/6/2016 den 5:58 PM, nightking skrev: Jeg anbefaler kun suzuki sine orginale hjul av ny type.. Hei jeg har spørsmål har en Suzuki Grand Vitara 2006 modell 1.9 diesel Når jeg trykker på Ac knappen så ryker sikringen jeg har sjekka gas trodde kanskje det var lite men nei det var fult når jeg setter inn ny sikring så blåser det is kaldt en stund så stopper igjen pga sikring vet du hva det kan vare??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jake Skrevet Februar 22, 2020 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2020 Takk for flott tråd med gode tips. Jeg har irritert meg grønn over denne "symaskin" hylingen som jeg trodde var fra kompressoren. Det er samme høyfrekvente hylingen som du hadde og som følger turtallet. Tok av reima og da var lyden borte. Jeg lyttet på ulike komponenter som servopumpen, dynamoen og Kopressoren med stetoskop og da var det åpenbart at lyden var veldig høy i fra kompressoren men ikke noe fra servopumpe eller dynamo. Lyden er der selv om clutchen på kompressor ikke er innkoblet. Jeg bestillte ny kompressor fra opphogger men akkurat samme lyden i den...Jeg tenkte da det måtte være clutchlageret i kompressoren og fikk så tak i nytt lager til clutchen fra ebay. Byttet lageret og satte sammen. Samme lyden.....Hmgrfff!!!! Skjønner jo at det må være noe annet og mistenker selve reima selv om den er helt ny. Alle løpehjul virker helt fine og tighte uten noe ulyd. Når jeg så kommer over denne gamle tråden med nightking sine kommentarer og din løsning skjønner jeg endelig at det må være de to løpehjulene under kompressoren som Nightking sier og som du byttet med godt resultat. Jeg byttet det nedre hjulet ved den blå pila når jeg byttet registerreim nylig og strammehjulet er av stål. Mener at de to hjulene med rød pil også er av stål men jeg kan love at de nå går i bestilling i morgen den dag stål eller plast whatever....Endelig :-) Igjen takk til NightKing!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john k Skrevet Juli 31, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2023 hei denne pinnen a som er ved siden av skrue nr 2 på bildet hva er funksjonen og trenger den være der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 31, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2023 23 minutter siden, john k skrev: hei denne pinnen a som er ved siden av skrue nr 2 på bildet hva er funksjonen og trenger den være der Den 'pinnen' settes inn for å holde strammer i spent posisjon, skal kun settes inn f.eks. ved bytte av multireim og fjernes når reima er på plass. Er kun for å forenkle reimbytte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john k Skrevet Juli 31, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2023 1 minutt siden, Quattro73 skrev: Den settes nok inn for å holde strammer i spent posisjon, skal kun settes inn f.eks. ved bytte av multireim. ahh takk for svar da slipper jeg å lure holder på å bytte den strammeren og lurte fælt på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.