Frk_Amatør Skrevet August 2, 2016 Rapporter Share Skrevet August 2, 2016 Noen som har gode råd ift bilvalg til en familie på 5? Er ikke på utkikk etter Caravelle eller multivan. Har 2 barn i beltestol og en i bakovervendt bilsete.. Ser at 7 seter er veldig kjekt av og til, så den muligheten er grei å ha.. Foreløpig står valget mellom en Ford S-max eller en VW Sharan.. Jeg er motvillig til Sharan (samboer vil ha), siden vi har en sånn "blå-mandags-utgave av Sharan 07.. Noen med erfaring med Sharan 2011 eller nyere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 3, 2016 Rapporter Share Skrevet August 3, 2016 Jeg tør påstå at S-maxen er langt mer driftssikker enn Sharan. Forøvrig er det Ford Galaxy som er mest nærliggende å sammenligne med sharan, S-max er omtrent på størrelse med touran. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 3, 2016 Rapporter Share Skrevet August 3, 2016 Har hørt om tilfeller hvor den gamle Ford S-Max har lagd store sår i eier sin lommebok, men Gml. Sharan er definitivt ikke noe bedre. Nye (og da mener jeg ny) Sharan skal være relativt driftsikker. Litt dårlig bagasjeplass i 7 seter Touran, men hvis dere kan leve med det hadde jeg valgt Touran med 7 seter, evt. 5 seter hvis det kan vikes på det kravet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg