Grimmee Skrevet August 10, 2016 Rapporter Share Skrevet August 10, 2016 Er det noen i Bærumsområdet med vagcom som gidder å prøve en scan på bilen min for å se om det er kontakt med den? Får ikke kontakt med en OBDII scanner. Skulle likt å vite om det er bilen eller scanneren det er noe gærnt med? Er usikker da scanneren får kontakt med noen biler og ikke kontakt med andre. Bytter gjerne hjelp mot hjelp. Driver med mye rart, sikkert noe jeg kan hjelpe andre med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 10, 2016 Rapporter Share Skrevet August 10, 2016 Hvilken scanner er det snakk om? Er vel ikke en ELM 327 skanner? De virker ikke mot en B5. Skanneren har ikke de riktige protokollene som trengs for å koble til bilen. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet August 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2016 Plastic fantastic, bestilte en fra Ebay fra østen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 10, 2016 Rapporter Share Skrevet August 10, 2016 90% sjans for at klumpen ikke de riktige protokollene ;) ...95% kanskje. Kjøpte selv en sånn billig ting på ebay da jeg hadde en A4 B5. Fikk ikke kontakt med bilen. Men jeg fikk kontakt med andre biler. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet August 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2016 Det er en Maxiscan MS300. Kjøpte den da den fikk gode resultater i forskjellige tester. Men den var ikke spesielt dyr... Har lest at de gamle Audiene fort får krøll på linjene også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2017 Ser den jeg kjøpte ikke fungerer på alt nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg