GT-gutten Skrevet August 14, 2016 Rapporter Share Skrevet August 14, 2016 Jeg ser at det trengs ett "formål" når man skal ha prøveskilter for en dag, og mitt "formål" er at jeg skal kjøre rundt med bilen og teste at alt fungerer som det skal osv... Er det et greit nok "formål" ? Vet ikke helt om det blir avslått prøveskilt om jeg ikke skal flytte den eller lignende. At de kanskje er redd for at bilen ikke er i trygg nok stand til å bli kjørt osv... http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Proveskilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 14, 2016 Rapporter Share Skrevet August 14, 2016 Ved testing som føres det opp nettopp det, testing. IKKE si du bare skal kjøre rundt, si du skal teste/prøvekjøre - that's it. Har flere ganger fått ut prøveskilt på det, aldri blitt nektet. Blir du nektet møter du på en særdeles vrang og grinete fyr/kjærring.. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-gutten Skrevet August 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2016 Den er grei! Tusen takk for hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg